سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/اخرالزمان/اخبار منطقه

تجمع حمایت از مردم یمن مقابل سفارت سعودی در لندن + تصاویر
loading...
الهم عج الولیک الفرج(براي تعجيل در فرج مولا صلوات)

کليپ تنها ترين

سايت منتظر پاتوق/اولين شبکه اجتماعي با محوريت ظهور

خادمین اهل بیت

به نام خدا خلاصه: جمع کثیری از یمنی‌های مقیم لندن و مردم انگلیس در اعتراض به جنایت‌های رژیم آل سعود، مقابل سفارت عربستان در لندن تجمع کردند به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ جمع

آخرين و بروزترین مطالب سایت و انجمن
آخرين مطالب
مطالب بیشتر:jangekhamush1.ir/archive
عنوان تاريخ
دوشنبه 19 اسفند 1398
پنجشنبه 27 اسفند 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
دوشنبه 20 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
دوشنبه 26 مرداد 1394
چهارشنبه 21 مرداد 1394
لوگوي جنبش خادمين اهل بيت(ع): در صورت تمايل داشتن تبادل لينک و لوگو اطلاع دهيد تبادل لينک و لوگو با تمامي سايت هاي مذهبي و مهدوي انجام ميشود.<اللهم عجل لوليک الفرج>

سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/جنگ نرم/اخرالزمان

عنوان پاسخ بازديد توسط
دانلود سخن رانی های استاد پناهیان 0 322 admin1
دانلود سخن رانی های استاد رائفی پور 0 270 admin1
سید خراسانی کیست و چه مدت حکومت می کند؟ 0 270 admin1
کد اسکریپت انتقال یک کاربر به سایت دیگر 0 198 admin
بازديد : 54 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 زمان : 0:33 نظرات (0) چاپ این صفحه

به نام خدا

خلاصه:

جمع کثیری از یمنی‌های مقیم لندن و مردم انگلیس در اعتراض به جنایت‌های رژیم آل سعود، مقابل سفارت عربستان در لندن تجمع کردند

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ جمع کثیری از یمنی‌های مقیم لندن و مردم انگلیس در اعتراض به جنایت‌های رژیم آل سعود دست به راهپیمایی و تجمع مقابل سفارت عربستان در لندن زدند.

تظاهرکنندگان ابتدا در "ماربل آرچ" در نزدیکی "هاید پارک" تجمع کرده و پس از قرائت قطعنامه‌ای به سوی سفارت عربستان سعودی در لندن حرکت کردند.

مردم معترض در طول مسیر با سر دادن شعارهایی علیه رژیم آل سعود و متحدان غربی آن، جنایات این رژیم در جریان بمباران‌های وحشیانه علیه مردم بی دفاع یمن را به شدت محکوم کردند.

معترضان با شعارهایی همچون "مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر ملک سلمان" و "سعودی، سعودی شرمت باد، شرمت باد" خواستار پایان دادن به دخالت‌های نظامی عربستان در یمن شدند.

راهپیمایان همچنین اعلام کردند که رژِیم آل سعود منتظر پاسخ کوبنده مردم یمن باشد، زیرا فرزندان یمن انتقام خون زنان، کودکان و مردم بی گناه خود را خواهند گرفت.

در این مراسم، سخنرانان وضعیت اسفبار مردم یمن و اوضاع بحرانی این کشور در اثر بمباران‌های بی رحمانه عربستان را برای حاضران تشریح کردند.

یکی از سخنرانان با بیان یانکه این مردم یمن هستند که باید تصمیم بگیرند چه کسی رئیس جمهور آنان باشد، تصریح کرد: عربستان ادعا می‌کند که به درخواست دولت یمن دست به اقدام نظامی زده و فقط به مواضع نظامیان و افراد مسلح حمله می‌کند، در حالی که باید پرسید کدام دولت قانونی از شما چنین درخواستی کرده است؟!

وی افزود: یمن در حال حاضر فاقد دولت قانونی است و رئیس جمهور پیشین نیز استئفا و از کشور فرار کرده است. همچنین تمام سازمان های بین المللی و حقوق بشری گزارش کرده‌اند که حملات عربستان علیه اهداف غیر نظامی بوده و در این میان صدها کودک، مرد و زن، پیر و جوان در مدارس، بیمارستان‌ها، اردوگاه‌های آوارگان و اماکن عمومی جان خود را از دست داده و هزاران نفر مجروح شده اند.

سخنران دیگری نیز اظهار داشت: ما مردم یمن به دنبال صلح و آرامش هستیم، نه جنگ و خونریزی. مایلیم مردم یمن خودشان و بدون دخالت بیگانگان سرنوشت خود را تعیین کنند.

همچنین یکی دیگر از سخنرانان با خطاب قرار دادن جامعه بین المللی گفت: این مایه ننگ جهان است که اینگونه ناظر کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع یمن باشد و درعین حال سکوت پیشه کرده، دست روی دست بگذارد و اقدامی برای توقف جنگ و دفاع از مردم بی گناه انجام ندهد.

وی افزود: ما به تظاهرات و فعالیت‌های اعتراض آمیز خود همچنان ادامه خواهیم داد، تا زمانی که مجامع بین المللی برای پایان دادن به ظلم، عربستان سعودی را سر جای خود بنشانند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
تبليغات

پایگاه احادیث و روایات معصوم ( ع )

اطلاعات کاربري
  • فراموشي رمز عبور؟
  • آمار سايت
  • افراد آنلاين : 50
  • بازديد امروز : 197
  • گوگل امروز : 0
  • بازديد هفته : 1,352
  • بازديد ماه : 1,352
  • بازديد سال : 62,236
  • بازديد کلي : 391,400

  • زبان هاي ديگر براي سايت: :Other language For This Site