سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/اخرالزمان/اخبار منطقه

لبنان و فلسطین اشغالی
loading...
الهم عج الولیک الفرج(براي تعجيل در فرج مولا صلوات)

کليپ تنها ترين

سايت منتظر پاتوق/اولين شبکه اجتماعي با محوريت ظهور

خادمین اهل بیت

لبنان و فلسطین اشغالی

آخرين و بروزترین مطالب سایت و انجمن
آخرين مطالب
مطالب بیشتر:jangekhamush1.ir/archive
عنوان تاريخ
دوشنبه 19 اسفند 1398
پنجشنبه 27 اسفند 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
دوشنبه 20 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
دوشنبه 26 مرداد 1394
چهارشنبه 21 مرداد 1394
لوگوي جنبش خادمين اهل بيت(ع): در صورت تمايل داشتن تبادل لينک و لوگو اطلاع دهيد تبادل لينک و لوگو با تمامي سايت هاي مذهبي و مهدوي انجام ميشود.<اللهم عجل لوليک الفرج>

سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/جنگ نرم/اخرالزمان

عنوان پاسخ بازديد توسط
دانلود سخن رانی های استاد پناهیان 0 321 admin1
دانلود سخن رانی های استاد رائفی پور 0 268 admin1
سید خراسانی کیست و چه مدت حکومت می کند؟ 0 269 admin1
کد اسکریپت انتقال یک کاربر به سایت دیگر 0 196 admin
بازديد : 230 جمعه 17 مهر 1394 زمان : 23:33 نظرات (0) چاپ این صفحه
(بسم الله الرحمن الرحیم)

 

گروه‌های فلسطینی در بیانیه‌ای با اعلام روز خشم در فردا (شنبه) آغاز انتفاضه سوم برای آزادی مسجدالاقصی و تمامی خاک فلسطین را اعلام کردند.

 

 

گروههای فلسطینی تحت نام «فرماندهی انتفاضه سوم»، با اعلام روز خشم در روز فردا (شنبه) در کل فلسطین، گردا‌ن‌های مسلح را به حضور در خیابان‌ها و همچنین افزایش عملیات‌های حمله به صهیونیست‌ها با چاقو دعوت کرد.

به نوشته پایگاه خبری العهد، در بیانیه گروه‌های فلسطینی آمده است: انتفاضه سوم با هدف آزادی مسجدالاقصی و تمام خاک فلسطین آغاز شده است.

همچنین این بیانیه، همه مردم فلسطین را به آمادگی جهت حمله به تمام مراکز دشمن صهیونیستی دعوت کرده است.

از صبح امروز (جمعه) درگیری‌های گسترده‌ای بین فلسطینیان و مأموران صهیونیستی در کرانه باختری و باریکه غزه به وقوع پیوسته است که تا کنون 6 نفر شهید و دهها تن دیگر زخمی شده‌اند.

دور تازه درگیری‌ها پس از یورش‌ها و هتک حرمت‌های متعدد مسجدالاقصی از سوی صهیونیست‌های تندرو با حمایت مأموران اسرائیلی آغاز شده است

 

 

 

 

بازديد : 422 دوشنبه 26 مرداد 1394 زمان : 12:51 نظرات (1) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم


یکم. ۱۹۷۹میلادی یکی از پیچ‌های مهم تاریخی است. همان سالی که جیمی کارتر، رئیس‌جمهور ایالات متحده با عصبانیت از رئیس وقت سازمان سیا پرسید: «یعنی شما با این همه آدمی که در دنیا دارید، با این همه تجهیزات فوق پیشرفته، با این همه بودجه‌ای که صرف می‌کنید، نتوانستید انقلاب مردم ایران را پیش‌بینی کنید؟» و او در پاسخ گفت: «آنچه در ایران روی داده است یک بی‌تعریف است، کامپیوترهای ما آن را نمی‌فهمند.»

«پیچ تاریخی» دوره‌هایی از تاریخ است که در آن تحولاتی رخ می‌دهد که مسیر تاریخ را «تغییر» می‌دهد. مشکل اما در آن است تا زمانی‌که این دوره‌ها به سرانجام نرسند، نمی‌توان تحلیل دقیقی از آن‌چه در حال وقوع است داشت. شاید مردمان عصر انقلاب نبوی، یا مردم عصر رنسانس هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند که در چه مقطع مهمی از تاریخ زندگی می‌کنند، اما دهه‌ها و قرن‌ها بعد، اهمیت آن دوره‌ی تاریخی مشخص شد.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/27908/C/13930723_0127908.jpg
 
دوم. جهان دستخوش تغییرات بزرگی شده و در آستانه‌ی تحولات گسترده‌ای است. نظریات سیاسی- اجتماعی مرسوم پس از فروپاشی بلوک شرق (شوروی)، اکنون دیگر رنگ باخته‌اند. نه نظریه‌ی «پایان تاریخ» فرانسیس فوکویاما استعداد پاسخ ‌به پرسش‌های تحولات جدید جهان را دارد، و نه «برخورد تمدن‌های» ساموئل هانتیگتون. «ریچارد هاس»، رئیس شورای روابط خارجی آمریکا این دوره را دوره‌ی «بی‌نظمی» جهان دانسته و معتقد است: «من فکر می‌کنم شاهد پایان یک عصر از تاریخ جهان و پیدایش عصر دیگری هستیم. از برچیده شدن دیوار برلین، که به جنگ سرد ۴۰ ساله پایان داد، ۲۵ سال گذشته است... حالا آن دوره هم سپری شده است و دوره‌ای شروع می‌شود که بی‌نظم‌تر و ناآرام‌تر است.»

بقیه در ادامه مطلب
بازديد : 71 یکشنبه 31 خرداد 1394 زمان : 13:46 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

همزمان با اوج‌گیری تحولات در حوزه دروزی‌نشین شامات، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی به نقل از منابع آگاه اسرائیلی، با بیان اینکه «سوریه، ظرف ساعات آینده، شاهد تحولاتی خطرناک خواهد بود»، نوشت: این موضوع، تل‌آویو را وادار می‌کند تا برای دخالت مستقیم در سوریه، تصمیمی فوری اتخاذ کند.
خادمین اهل بیت به نقل از گروه بین‌الملل مشرق -  همزمان با اوج‌گیری تحولات در حوزه دروزی‌نشین شامات، روزنامه صهیونیستی هاآرتص دیروز، در گزارشی به نقل از منابع آگاه اسرائیلی، با بیان اینکه «سوریه، ظرف ساعات آینده، شاهد تحولاتی خطرناک خواهد بود»، نوشت: این موضوع، تل‌آویو را وادار می‌کند تا برای دخالت مستقیم در سوریه، تصمیمی فوری اتخاذ کند.
نکته قابل توجه دلایل رسانه‌های اسرائیلی برای انتشار این خبر بود که بیانگر اهمیت دروزی‌ها برای رژیم صهیونیستی است. "مشرق" به خواست خدا، طی روزهای آینده گزارش‌هایی را درباره چگونگی روابط دروزی‌‌ها با رژیم اسرائیل منتشر خواهد کرد.
بقیه خبر+عکس ها در ادامه مطلب
بازديد : 75 پنجشنبه 28 خرداد 1394 زمان : 16:13 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

گروهی از شهرک نشینان صهیونیست بامداد امروز (پنجشنبه) وارد محوطه های مسجد الاقصی شدند.

به گزارش خادمین اهل بیت به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین از بیت المقدس، 12 شهرک نشین یهود امروز با حمایت نیروهای پلیس اسرائیل از باب المغاربه به مسجد الاقصی تعرض کردند.

 

پلیس رژیم اشغالگر قدس در ماه ژوئن سال گذشته اعلام کرد: مسجد الاقصی در ماه رمضان به روی شهرک نشینان اسرائیل باز خواهد بود که این اقدام خشم فلسطینیان ساکن بیت المقدس را برانگیخت.

 

در سال گذشته شهرک نشینان صهیونیست 30 بار به مسجد الاقصی تعرض کردند و تعداد شهرک نشینان متعرض به این مکان مقدس در سال مذکور به 401 تن رسید.

 

منبع:ایسنا

بازديد : 91 دوشنبه 25 خرداد 1394 زمان : 0:05 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

تنها در یک سال نخست اعلام موجودیت اسرائیل، 400 روستای فلسطینی نابود، هزاران غیرنظامی کشته و میلیون ها تن دیگر از خانه های خود آواره و در کمپ های مرزی مستقر شدند.

به گزارش خادمین اهل بیت به نقل از فارس  وبگاه تحلیلی کانترپانچ در گزارشی به قلم «گری لیچ» تأکید کرده است که با توجه به واقعیات تاریخی، اسرائیل رژیمی نامشروع است که بر اساس اهداف استعماری غرب شکل گرفته است.

در ابتدای این مطلب آمده است: «آنچه بعنوان شهرک سازی‌های غیرقانونی اسرائیل در بلوک غرب وشرق دیده می شود، نمایندگی ویژه استعمار اروپایی و آمریکایی در خاورمیانه و استقرار دائمی آن در منطقه به شمار می آید.»

در ادامه این گزارش آمده است: «مخالفت با موجودیت دولت اسرائیل نشان دهنده ضدیهودیت نیست بلکه ماهیتی ضدصهیونیستی دارد. این دو با یکدیگر متفاوت است: ضدیهود رفتاری متعصبانه علیه تمام یهودیان دارد در حالی که ضدصهیونیسم با آن بخش جمعیت یهودیان مخالف است که استقرار دولت یهودی در سرزمین مقدس فلسطین با ساکنان دو هزار ساله اش را حق خدادادی خود می دانند. این رویکرد تنها نمایانگر تداوم استعمار اروپایی در قلب جهان عرب است. پروژه صهیونیستی تشکیل دولت اسرائیل تنها با راه حل «حکومت سکولار دموکراتیک فلسطینی» که در آن یهودی، عرب و مسیحی حقوق برابر دارند، قابل اجراست.»

ظهور جنبش صهیونیسم

نویسنده این گزارش همچنین افزود: «جنبش صهیونیستی در اروپا و در اواخر قرن 19 تشکیل و مقدمات مهاجرت یهودیان این قاره را به سرزمین مقدس فلسطین باهدف فرار از احساسات ضدیهودی اروپائیان فراهم نمود. با کمک‌های لندن جمعیت یهودیان مستقر در فلسطین از 4 درصد در سال 1850 به 11 درصد در سال 1917 رسید. سقوط امپراطوری اروپایی در جنگ جهانی دوم تعداد زیادی از مستعمرات غرب از جمله سوریه، اردن و لبنان را آزاد نمود اما فلسطین همچنان به عنوان یک استثنا تحت استعمار انگستان باقی ماند.

بقیه در ادامه مطلب

بازديد : 76 یکشنبه 24 خرداد 1394 زمان : 18:37 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

یک جوان آزاده فلسطینی صبح امروز به طرز دلخراشی در رام الله به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک شهروند فلسطینی صبح امروز یکشنبه در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست در روستای کفر مالک واقع در رام الله مرکز کرانه باختری به شهادت رسید.

منابع آگاه در وزارت بهداشت فلسطین اعلام کردند که «عبدالله ایاد غنایم» ۲۲ ساله در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست به شهادت رسید و جسد وی بیمارستان فلسطین انتقال داده شد.

شاهدان عینی گزارش دادند که این جوان فلسطینی برای در امان ماندن از گلوله باران نظامیان صهیونیستی در پشت یک دیوار پناه گرفته بود، اما گشتی‌های ارتش صهیونیستی با فشار آوردن بر این دیوار باعث ریزش و آوار شدن آن بر سر عبدالله شدند و یکی از گشتی‌ها هم بر روی دیوار واژگون شد.

بقیه+عکس ها در ادامه مطلب

بازديد : 103 شنبه 23 خرداد 1394 زمان : 12:22 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

عملیات نظامی مشترک مقاومت اسلامی لبنان "حزب الله"در دو سوی منطقه مرزی میان دو کشور سوریه و لبنان موسوم به "القلمون" طی روزهای اخیر وارد مراحل جدیدی شده است.
خادمین اهل بیت به نقل از مشرق - برای مخاطبان گزارش‌های تحولات سوریه، از تازه‌ترین تحولات میدانی جبهه «القلمون» گزارش‌هایی رسیده است که مطالعه آن را به علاقه‌مندان "تحولات در صحنه" سوریه توصیه می‌کنیم؛ با ما همراه باشید.
کنترل بیش از 85 درصد القلمون توسط حزب الله/فرار القاعده به عرسال/آغاز مرحله سوم عملیات پاکسازی مرزی سوریه با لبنان/دهها کشته داعش در کمین حزب الله
عملیات نظامی مشترک مقاومت اسلامی لبنان "حزب الله"، ارتش سوریه و ارتش لبنان در دو سوی منطقه مرزی میان دو کشور سوریه و لبنان موسوم به "القلمون" با شدت هرچه تمام تر ادامه دارد که طی آن رزمندگان مقاومت موفق به کنترل بخشهای وسیعی از این مناطق شامل ارتفاعات و دشتهای وسیع در دو سوی مرز شده است.
سیطره حزب الله بر 85 درصد القلمون/فرار القاعده به عرسال/آغاز مرحله سوم عملیات پاکسازی مرزی سوریه با لبنان/دهها کشته داعش در کمین حزب الله
کانون نبردها طی روزهای اخیر در مناطق مابین "شهر الجراجیر سوریه" و "شهرک لبنان عرسال"  قرار داشته است. رزمندگان مقاومت طی یک هفته اخیر، موقعیت نظامی خود را در کلیه ارتفاعات مشرف بر این منطقه (فاصله میان جراجیر و عرسال) بصورت کامل تثبیت کرده اند. 
بقیه+عکس+نقشه در ادامه مطلب
بازديد : 71 جمعه 22 خرداد 1394 زمان : 14:09 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

گردان های القسام در مساجد و اماکن عمومی و سایت رسمی خود از ثبت‌نام برای این دوره‌های آموزشی خبر دادند، افراد نقاب‌دار خیمه‌هایی را در خیابان‌ها برپا کردند تا بتوانند حجم افراد متقاضی ثبت نام را مهار کنند. این خیمه‌ها پلاکاردهایی بر خود داشتند: "هسته‌های ارتش آزادسازی آینده"
به گزارش خادمین اهل بیت به نقل از  مشرق - 22 خرداد سال گذشته بود که صهیونیست‌ها از گم شدن سه اسرائیلی در کرانه باختری خبر داده و بلافاصله حماس را به ربودن آن‌ها متهم کردند. به همین بهانه هم بود که یورش به خانه‌های فلسطینی‌ها در کرانه باختری آغاز شد و بیش از 500 جوان فلسطینی بازداشت شدند. بعد از مدتی سخنگوی پلیس رژیم‌صهیونیستی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه بی‌بی‌سی اذعان کرد که گم شدن و مرگ سه اسرائیلی در کرانه باختری ارتباطی با حماس نداشته است. این اقدامات در کنار اتفاقات دیگر جرقه‌های جنگ سوم غزه را زد.
پس از چندین درگیری اولیه میان رژیم صهیونیستی و مقاومت، کابینه امنیتی این رژیم دوشنبه پس از جلسه سه ساعته تصمیم گرفت تجاوز به نوار غزه را از سه‌شنبه (17تیر) آغاز کند و جنگ سوم علیه غزه آغاز شد. رژیم اسرائیل حمله خود را تحت عنوان «صخره سخت» علیه نوار غزه آغاز کرد و گروه‌های فلسطینی در قالب عملیات «بنیان مرصوص» و «العصف المأکول» پاسخ دادند. این تجاوز 50روزه  نزدیک به 2260 شهید و نزدیک به 11 هزار مجروح بر جای گذاشت. کودکان و زنان بخش زیادی از کشته شدگان را تشکیل دادند به نحوی که خبرها از شهادت 500 کودک و بیش از 250 زن حکایت داشت.از زمان پایان حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه در آگوست 2014، حماس به دنبال تقویت ساختار قدرت خود برای آمادگی جهت درگیری‌های آینده با اسرائیل است، این جنبش اقدامات مذکور را از طریق حفر مجدد تونل‌ها و تولید موشک‌ها و ادامه تجهیز خود و همچنین انجام آموزش‌ها و برپایی اردوگاه‌های نظامی دنبال می‌کند. 
بقیه در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 5

تبليغات

پایگاه احادیث و روایات معصوم ( ع )

اطلاعات کاربري
  • فراموشي رمز عبور؟
  • آمار سايت
  • افراد آنلاين : 19
  • بازديد امروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • بازديد هفته : 665
  • بازديد ماه : 665
  • بازديد سال : 61,549
  • بازديد کلي : 390,713

  • زبان هاي ديگر براي سايت: :Other language For This Site