سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/اخرالزمان/اخبار منطقه

شیطان پرستی
loading...
الهم عج الولیک الفرج(براي تعجيل در فرج مولا صلوات)

کليپ تنها ترين

سايت منتظر پاتوق/اولين شبکه اجتماعي با محوريت ظهور

خادمین اهل بیت

شیطان پرستی

آخرين و بروزترین مطالب سایت و انجمن
آخرين مطالب
مطالب بیشتر:jangekhamush1.ir/archive
عنوان تاريخ
دوشنبه 19 اسفند 1398
پنجشنبه 27 اسفند 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
دوشنبه 20 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
دوشنبه 26 مرداد 1394
چهارشنبه 21 مرداد 1394
لوگوي جنبش خادمين اهل بيت(ع): در صورت تمايل داشتن تبادل لينک و لوگو اطلاع دهيد تبادل لينک و لوگو با تمامي سايت هاي مذهبي و مهدوي انجام ميشود.<اللهم عجل لوليک الفرج>

سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/جنگ نرم/اخرالزمان

عنوان پاسخ بازديد توسط
دانلود سخن رانی های استاد پناهیان 0 321 admin1
دانلود سخن رانی های استاد رائفی پور 0 269 admin1
سید خراسانی کیست و چه مدت حکومت می کند؟ 0 269 admin1
کد اسکریپت انتقال یک کاربر به سایت دیگر 0 196 admin
بازديد : 161 پنجشنبه 15 مرداد 1394 زمان : 15:43 نظرات (0) چاپ این صفحه
بسم الله الرحمن الرحیم
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ

طرح کنترل ذهن و آینده جهان ما :

طرح کنترل ذهن راه های مختلف زندگی به شما را به عنوان هدف قرار داده است.

طرح کنترل ذهن رقابتی را برای مصرف کردن بین مردم به وجود آورده و تثبیت کرده که پر از تفکرات ماتریالیستی است با هدف دستیابی به کنترل – فساد و انحراف احساسات و تنفر از دین و خدا

سوالی که شما بایستی از خود بپرسید این است که چرا با وجود درک این مطلب به اصلاح خود نپرداخته و پیشرفتی نکرده اید .اگر اینطور است پس مطمئنا به عمق ماجرایی که ما به شما ارائه دادیم پی نبرده اید این موضوع مربوط به براندازی یک دولت نیست بلکه مربوط به پیروزی جنگ از درون است

این جنگی است که شما هم سرباز آن و هم میدان جنگ آن هستید. شما تنها با غلبه بر وسوسه های دنیای مدرن قادر خواهید بود تا آزادی واقعی را به دست آورید . تنها آن موقع است که شما مثالی از یک زندگی در روشنایی نه تاریکی خواهید بود زیرا که تمام آنچه که این سیستم سعی می کند به شما بخوراند تاریکی است 

به این جمله کمی توجه نمایید

“شیطان کاملا زنده و فعال است او خدای ماست و ما مردم منتخب او هستیم” این گفته موسس انجمن مخفی ایلومناتی از خانواده راتچیلد بزرگترین بانکداران قدرتمند یهودی است

به طور کلی فرهنگ رایج ما پر شده از ستایش های خدای طبقه ممتاز یعنی شیطان .

و وقتی نوبت به هنرمندان و مقامات و کمپانی ها یا سازمان هایی می رسد که متعلق به طبقه ممتاز هستند برای ما خیلی دشوار خواهد شد که به باورهای منحرف شیطانی آنها پی ببریم .

هدف نهایی شیطان و شیطان پرستان حذف نمودن خدا از زندگی شماست . 

این جنگی است که شروع شده است و مربوط به دههای ما نیست .

اوج جنگ فرسایشی برای پیروزی نظم نوین سکولارسیم بر دنیا از قرن هیجدهم و با فتح اروپا توسط گروههای مختلف 

 

بقیه در ادامه مطلب

بازديد : 194 چهارشنبه 13 خرداد 1394 زمان : 11:36 نظرات (1) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هیچ کس نمی‌تواند ادّعا کند قادر به تبیین و تشریح سلسلة بلند مجامع مخفی، ارتباط سازمانی این مجامع و نحوة دقیق عملکرد آنهاست. با این همه، با تکیه به بسیاری از قراین و شواهد که عمدتاً حاصل تلاش‌های مصرّانة برخی از پژوهشگران از جان گذشته است، می‌توان میان این مجامع مخفی، اشراف سیاه اروپا و به ویژه «انگلیس» و یهود ارتباطی تنگاتنگ یافت.

 

هیچ کس نمی‌تواند ادّعا کند قادر به تبیین و تشریح سلسله بلند مجامع مخفی، ارتباط سازمانی این مجامع و نحوه دقیق عملکرد آنهاست. با این همه، با تکیه به بسیاری از قراین و شواهد که عمدتاً حاصل تلاش‌های مصرّانه برخی از پژوهشگران از جان گذشته است، می‌توان میان این مجامع مخفی، اشراف سیاه اروپا و به ویژه «انگلیس» و یهود ارتباطی تنگاتنگ یافت.
سابقه نظام و ساختار اشرافی اروپا که آن را با نام آریستوکراسی می‌شناسیم، بر شالوده نظام فئودالی اروپای غربی استوار است. فرآیندی که به تدریج و با گذار از میان سال‌ها و قرون تکوین یافت.
نظام فئودالی در اروپای غربی، از قرن پنجم میلادی تا قرن 17 و 18 میلادی و در «روسیه» و شرق اروپا، از قرن نهم میلادی تا نیمه دوم قرن 19 میلادی به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تمدّن قرون وسطا قابل شناسایی است. زنجیره‌ای از فرمانروایی جایگزین زنجیره امپراتوری و سنای روم.
«فئو» در لغت، یعنی قطعه زمین و فئودالیسم، نظامی مبتنی بر زمین‌داری بود.

بقیه+عکس در ادامه مطلب

بازديد : 200 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 زمان : 16:22 نظرات (0) چاپ این صفحه

(بسم الله الرحمن الرحیم)

من هر روز بدین صفت در مساجد می‌روم و یکی از یاران خود را به درون مسجد می‌فرستم تا چون مردم سلام نماز دهند، وسوسه در دل ایشان بیفکند.

یکی از مسائل جهان هستی، مسأله امتحان و آزمایش الهی است و اصولاً نظام سعادت و شقاوت و ثواب و عقاب بشر مبتنی بر اساس امتحان است و چون خداوند انسان را به سوی خیر دعوت می‌کند و در این میان اگر کسی نباشد که او را به شرّ دعوت و تشویق کند امتحانی وجود نخواهد داشت. وجود شیطان برای پویندگان راه حق نه تنها زیانبخش نیست بلکه رمز تکامل نیز محسوب می‌شود، اصولاً تکاملها در میان تضادّها به وجود می‌آید و هیچ موجودی راه کمال را نمی‌پوید مگر این‌که در مقابل آن، ضدّ نیرومندی قرار گیرد.(1)

«يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ وَمَن يَتَّبِعْ خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ فَإِنَّهُ يَأْمُرُ بِالْفَحْشَاء وَالْمُنكَرِ...»(2) 
بقیه در ادامه مطلب
بازديد : 259 دوشنبه 03 فروردین 1394 زمان : 14:53 نظرات (0) چاپ این صفحه

(بسم الله الرحمن الرحیم)
« شيطان پرستي » (1) يک حرکت مکتبي، شبه مکتبي و يا فلسفي است که هواداران آن شيطان را يک طرح و الگوي اصلي و به وجود آمده قبل از عالم هستي مي پندارند. شيطان پرستي در برخي شاخه هاي آن به معناي پرستش شيطان به عنوان قدرتي بسيار قوي تر و مؤثرتر از نيروهاي خير همچون خدا است. در شيطان پرستي، غير از استفاده از شيطان به عنوان قدرت تاريکي و قدرت مطلق، از نيروها، جنيان و روح هاي پليد و شيطاني نيز براي پرستش و الهام استفاده مي شود؛ در نهايت، « شيطان پرستي » را مي توان به الهام از نيروي شر و پرستش قدرت پليدي معنا کرد. (2)
اين فرقه شاخه هاي گوناگوني دارد که مهم ترين آن ها عبارتند از: (3)

 شيطان پرستي در سينما

 

1. شيطان پرستي فلسفي: (4)

اين نوع از شيطان پرستي بر مبناي انديشه ي « آنتون زندر لاوي » (5) که در « کتاب مقدس شيطان » (6) و ديگر آثارش آمده، تشکيل شده است. لاوي مؤسس « کليساي شيطان » (7) در سال 1966 م بود و تحت تأثير نوشته هاي برخي فلاسفه ي غربي به تأسيس اين جريان پرداخت.
شيطان پرست فلسفي، خود را خداي خود مي داند و خويش را ملزم مي کند که به طرز فکر گروهي وفادار نباشد و در اِزاي آن، گرايش هاي فردي داشته باشد. در نظر شيطان پرستانِ فلسفي، محور و مرکزيت عالم هستي، خود انسان است و بزرگ ترين آرزو و شرط رستگاري اين نوع از شيطان پرستان، برتري و ترفيع در مقايسه با ديگران است. شيطان پرستان فلسفي عموماً به خدايي براي پرستش قائل نيستند و حيات اخروي و زندگي پس از مرگ را نفي مي کنند. آنان با تکيه بر عقايد انساني، فلسفه ي عقلاني الهي را عبث مي دانند و فقط زندگي عقيم بر مبناي جهان مادي را ارزش مي دانند.

بقیه در ادامه مطلب

بازديد : 475 سه شنبه 14 بهمن 1393 زمان : 16:18 نظرات (1) چاپ این صفحه

شاید عده ای شیطان پرستی را آئینی مدرن و نهایتا مربوط به قرن ۱۶ - ۱۵ میلادی بدانند اما واقعیت چیز دیگریست. شاید بتوان تاریخچه شیطان پرستی را به قرون اولیه پیدایش آدمی نسبت داد. البته شواهد به دست آمده این حرف را تصدیق می‌کند که شیطان پرستی در نواحی امریکای لاتین، امریکای جنوبی و افریقای مرکزی به قرن ها قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد و قبایلی که آثاری از آنها باقی مانده است این احادیث را تصدیق می‌کنند. در اکتشافات به دست آمده در امریکای جنوبی یکی از قبایل این قاره که اعتقاد بسیاری به خوب و بد داشتند شیطان را پرستش می‌کردند و حتی قربانی هایی را از انسان به شیطان هدیه می‌کردند که مکانهای انجام مراسم قربانی هنوز وجود دارد و اجساد مومیایی به دست آمده و نوع کشته شدن ها نشانگر قربانی شدن این انسانها (که در آنها بیشتر زنان به چشم می‌خورند) است. در افریقای مرکزی و در دشتها و کویرهای سوزان این قاره نیز در قبایلی که معروفترین آن قبیله "اوکاچا" می‌باشد، شیطان به عنوان قدرت مطلق زمین و آسمان و پدید آورنده آن و خدای خشم و نفرت پرستش می‌شد و حتی قربانی هایی نیز در مواقع خاص به آن اهداء می‌شد. ذکر این نکته ضروری است که زمان قربانی کردن انسانها در برابر شیطان لحظه های خاصی بوده است.
تاریخچه شیطان پرستی به سالهای بسیار دور بر می‌گردد که بعدها این آئین و سنت به صورتهای دیگر نمود پیدا کرد که چیزهایی از گذشته چه با تحریف و چه بدون تحریف دست به دست در حال عبور همراه با زمان است. البته شیطان پرستی در زمان پیدایش زبان و خط و زمان مادها، سومریان، بابلیان و ... نیز ادامه داشت تا در قرون ۱۴ -۱۵ میلادی شیطان پرستی نوین به وجود آمد.

فراماسونری

شیطان پرستی قدیمی

شیطان پرستی قدیمی شیطان پرستی ای است که به قرون وسطا برمی‌گردد،؛ با اینکه همانطور که در تاریخچه شیطان پرستی ذکر گردید شیطان پرستی به قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد اما اصولا شیطان پرستی قدیمی را مربوط به قرون وسطا می‌دانند. موضوعی که امروزه درباره شیطان پرستی قدیمی وجود دارد و در برخی کتابها دیده می‌شود به این مطلب برمی‌گردد که اصولا شیطان را کلیسا به وجود آورد تا تمام بدیها و پلیدیها را به آن نسبت دهد تا به نوعی هم خدمتی به بشریت کرده باشد و گناهان را از خود دور کند و جادوگران را نیز که در قرون وسطا از قدرت زیادی برخوردار بودند با عنوان جادوگران سیاه به عنوان پیروان شیطان معرفی کند تا هم گناهان را دفع کند و هم قدرت جادوگران را کم کند. البته این یک نظریه ای است که آنچنان که باید و شاید نمی‌تواند قدرت داشته باشد و انسان را حداقل از لحاظ فکری ارضا کند. زیرا قبل از مسیحیت و در زمانهای حضرت ابراهیم و حضرت موسی و حتی بسیار قبل از آنها شیطان پرستی وجود داشته و چیزی به عنوان شیطان مسلما وجود دارد زیرا اگر وجود نداشت هیچگاه آدم و حوا به زمین سقوط نمی‌کردند! پس نظریه فوق را می‌توان نظریه ای مغرضانه نسبت به مسیحیت و کلیسا خواند.

بقیه در ادامه مطلب

تبليغات

پایگاه احادیث و روایات معصوم ( ع )

اطلاعات کاربري
  • فراموشي رمز عبور؟
  • آمار سايت
  • افراد آنلاين : 20
  • بازديد امروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • بازديد هفته : 687
  • بازديد ماه : 687
  • بازديد سال : 61,571
  • بازديد کلي : 390,735

  • زبان هاي ديگر براي سايت: :Other language For This Site