سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/اخرالزمان/اخبار منطقه

سیاسی
loading...
الهم عج الولیک الفرج(براي تعجيل در فرج مولا صلوات)

کليپ تنها ترين

سايت منتظر پاتوق/اولين شبکه اجتماعي با محوريت ظهور

آخرين و بروزترین مطالب سایت و انجمن
آخرين مطالب
مطالب بیشتر:jangekhamush1.ir/archive
عنوان تاريخ
دوشنبه 19 اسفند 1398
پنجشنبه 27 اسفند 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
دوشنبه 20 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
دوشنبه 26 مرداد 1394
چهارشنبه 21 مرداد 1394
لوگوي جنبش خادمين اهل بيت(ع): در صورت تمايل داشتن تبادل لينک و لوگو اطلاع دهيد تبادل لينک و لوگو با تمامي سايت هاي مذهبي و مهدوي انجام ميشود.<اللهم عجل لوليک الفرج>

سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/جنگ نرم/اخرالزمان

عنوان پاسخ بازديد توسط
دانلود سخن رانی های استاد پناهیان 0 321 admin1
دانلود سخن رانی های استاد رائفی پور 0 269 admin1
سید خراسانی کیست و چه مدت حکومت می کند؟ 0 269 admin1
کد اسکریپت انتقال یک کاربر به سایت دیگر 0 196 admin
بازديد : 282 جمعه 30 بهمن 1394 زمان : 23:11 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش خادمین اهل بیت به نقل از خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، لیست نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف اصولگرایان در سراسر کشور مشخص شد.


استان آذربایجان شرقی
ردیف حوزه‌های انتخابیه نام‌خانوادگی
1 تبریز،آذرشهرو اسکو معصومه راشد
2 بیگی
3 محمداسماعیل سعیدی
4 محمدحسین فرهنگی
5  لطیف لطیفی
6 سیدمحمدرضا میرتاج الدینی
7 اهر و هریس حسینیان
8 بستان آباد احد خیری
9 سراب روشنی
10 شبستر علی علیلو
11 کلیبر و هوراند الله قلی قلی‌زاده
12 ملکان شهروز افخمی
13 میانه یعقوب شیویاری
14 محمدرضا حاجی اصغری
15 هشترود و چاراویماق غلامحسین شیری علی آباد

 

استان آذربایجان غربی
ردیف حوزه‌های انتخابیه نام‌خانوادگی
1 ارومیه قاضی‌پور
2 ابراهیم بازیان
3 سیدسلمان ذاکر
4 خوی و چایپاره تقی کبیری
5 سلماس رسول جلایر
6 ماکو،چالدران،پلدشت علیپور

 

استان اردبیل
ردیف حوزه‌های انتخابیه نام‌خانوادگی
1 اردبیل،نیر،نمین منصور حقیقت‌پور
2 مصطفی‌ افضلی‌فرد
3 پارس آباد و بیله‌سوار امیدعلی رعنایی
4 گرمی ولی اسماعیلی
5 مشکین شهر محمود عباس‌زاده مشکینی

 

بقیه لیست در ادامه مطلب

بازديد : 423 دوشنبه 26 مرداد 1394 زمان : 12:51 نظرات (1) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم


یکم. ۱۹۷۹میلادی یکی از پیچ‌های مهم تاریخی است. همان سالی که جیمی کارتر، رئیس‌جمهور ایالات متحده با عصبانیت از رئیس وقت سازمان سیا پرسید: «یعنی شما با این همه آدمی که در دنیا دارید، با این همه تجهیزات فوق پیشرفته، با این همه بودجه‌ای که صرف می‌کنید، نتوانستید انقلاب مردم ایران را پیش‌بینی کنید؟» و او در پاسخ گفت: «آنچه در ایران روی داده است یک بی‌تعریف است، کامپیوترهای ما آن را نمی‌فهمند.»

«پیچ تاریخی» دوره‌هایی از تاریخ است که در آن تحولاتی رخ می‌دهد که مسیر تاریخ را «تغییر» می‌دهد. مشکل اما در آن است تا زمانی‌که این دوره‌ها به سرانجام نرسند، نمی‌توان تحلیل دقیقی از آن‌چه در حال وقوع است داشت. شاید مردمان عصر انقلاب نبوی، یا مردم عصر رنسانس هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند که در چه مقطع مهمی از تاریخ زندگی می‌کنند، اما دهه‌ها و قرن‌ها بعد، اهمیت آن دوره‌ی تاریخی مشخص شد.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/27908/C/13930723_0127908.jpg
 
دوم. جهان دستخوش تغییرات بزرگی شده و در آستانه‌ی تحولات گسترده‌ای است. نظریات سیاسی- اجتماعی مرسوم پس از فروپاشی بلوک شرق (شوروی)، اکنون دیگر رنگ باخته‌اند. نه نظریه‌ی «پایان تاریخ» فرانسیس فوکویاما استعداد پاسخ ‌به پرسش‌های تحولات جدید جهان را دارد، و نه «برخورد تمدن‌های» ساموئل هانتیگتون. «ریچارد هاس»، رئیس شورای روابط خارجی آمریکا این دوره را دوره‌ی «بی‌نظمی» جهان دانسته و معتقد است: «من فکر می‌کنم شاهد پایان یک عصر از تاریخ جهان و پیدایش عصر دیگری هستیم. از برچیده شدن دیوار برلین، که به جنگ سرد ۴۰ ساله پایان داد، ۲۵ سال گذشته است... حالا آن دوره هم سپری شده است و دوره‌ای شروع می‌شود که بی‌نظم‌تر و ناآرام‌تر است.»

بقیه در ادامه مطلب
بازديد : 253 شنبه 17 مرداد 1394 زمان : 19:04 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

در تمام زندگی ملاعمر، تنها سه عکس از او منتشر شد که تأیید 100 درصدی اصالت این عکس‌ها هم هیچ گاه میسر نشد. یکی از دلایل این بی‌تصویری را حرمت شدیدی می‌دانند که طالبان برای تصویربرداری قایلند. جانشین او ملااختر هم از این حیث، شرایطی مشابه فرمانده سابق خود دارد.

به گزارش خادمین اهل بیت به نقل از مشرق - اعلام خبر مرگ ملاعمر، رهبر اسرارآمیز طالبان که زمانی نامش مترادف خشونت و تروریسم بود، بار دیگر گروه طالبان را در سرخط اخبار رسانه‌های جهان قرار داد. نکته قابل تأمل این که اعلام رسمی مرگ او بعد از دوسال و درست در آستانه دور دوم مذاکرات صلح دولت افغانستان و طالبان، به میزبانی دولت پاکستان، انجام گرفت. مذاکراتی که بیش از پیش ورود این گروه را ساختار سیاسی رسمی افغانستان محقق می‌سازد و به واقع مهر تأییدی بر حذف‌ناپذیری طالبان از عرصه سیاسی این کشور به حساب می‌آید. با تأیید رسمی مرگ(یا قتل؟!) او توسط طالبان، بلافاصله فردی به نام ملا اختر منصور به عنوان جانشین او معرفی شد تا جلوی هرگونه انشعاب و انشقاق عمده در ساختار طالبان گرفته شود. در سطور پیش رو ضمن معرفی ملاعمر، رهبر شبح‌واره و شبه اسطوره‌ای طالبان، گریزی هم به معرفی رهبر جدید و معادلات کنونی درون طالبان خواهیم زد.

بی‌تصویر‌ترین رهبر دنیا

ملامحمدعمر، متولد 1960 در روستای چاه همت در ولسوالی خاکریز ولایت قندهار (زادگاه و مرکزیت اصلی گروه طالبان) در جنوب افغانستان، و از طایفه تومزی از قبیله هوتک از قبایل اصلی قوم پشتون بود.

بقیه در ادامه مطلب

بازديد : 199 یکشنبه 21 تیر 1394 زمان : 16:17 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب عصر امروز در دیداری صریح و صمیمی با بیش از هزار جوان دانشجو، حدود ۴ساعت به دغدغه‌ها، مطالبات، انتقادها و پیشنهادهای آنان گوش دادند و درباره‌ی مسائل مختلف از جمله آرمان‌خواهی، الزامات افزایش تأثیرگذاری تشکل‌های دانشجویی، مسائل منطقه، تداوم استکبارستیزی ملت ایران و مسائل روز دانشجویی با آنان سخن گفتند.

رهبر انقلاب در این دیدار که از ساعت هجده آغاز و بعد از نماز و افطار نیز ادامه یافت با اشاره به حسرت جاری در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کردند: هرکس در این بهار معنویت و صفا، دلش را تحت تأثیر باران رحمت و لطف الهی قرار داده، در آینده از میوه‌های این بذرافشانی معنوی، بهره‌ها خواهد برد.
ایشان در پاسخ به سؤال همیشگی جوانان درباره‌ی راه‌های تعالی روحی، افزودند: از بزرگان شنیدم که مهمترین کار برای اعتلای معنوی، تقوا و پرهیز از گناه است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، انجام فرائض دینی به‌ویژه «نماز اول وقت، با حضور قلب و حتی‌المقدور با جماعت» را مکمل پرهیز از گناه برشمردند و خاطرنشان کردند: این مجموعه‌ی گران‌بها را با تلاوت هرروزه حداقل چند آیه از قرآن، زینت دهید.

رهبر انقلاب پس از تأکید بر فرائض دینی به بحثی در زمینه فرائض دانشجویی پرداختند. ایشان قشر دانشجو را قشری ممتاز خواندند و تأکید کردند: مهمترین فریضه‌ی دانشجویی آرمان‌خواهی است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با رد تفکری که آرمان‌خواهی را مخالف واقع‌گرایی می‌داند خاطرنشان کردند: آرمان‌گرایی مخالف محافظه‌کاری است نه واقع‌گرایی.
ایشان در توضیح بیشتر، محافظه‌کاری را تسلیم در مقابل هر واقعیتی خواندند و افزودند: آرمان‌گرایی یعنی استفاده‌ی صحیح از واقعیات مثبت و مبارزه با واقعیات منفی در جهت رسیدن به اهداف بزرگ.
بقیه خبر در ادامه مطلب
بازديد : 209 شنبه 20 تیر 1394 زمان : 17:25 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم


مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد عربستان و تل‌آویو، ایران را دشمن اول خود می‌دانند و ریاض اگر لازم بداند با تایید یا بدون تایید آمریکا برای مقابله مستقیم با ایران وارد عمل خواهد شد.


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مرکز ویژه پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در پژوهشی جدید به افزایش نگرانی این رژیم درباره ایران پرداخت.

در این گزارش آمده است در سایه افزایش نگرانی‌ها درباره ایران، شک و تردیدها درباره قدرت و آماده بودن و توانایی حکومت «باراک اواما» رئیس‌جمهور آمریکا برای جلوگیری از گسترش نفوذ ایران افزایش یافته و در مقابل میل عربستان برای مقابله مستقیم با ایران با تایید یا بدون تایید آمریکا حتی در صورت لزوم استفاده از قدرت نظامی بیشتر شده است. شاهد مثال بر این موضوع جنگ عربستان علیه یمن بود که آمریکایی‌ها [طبق ادعای این مرکز اسرائیلی] فقط سه ساعت قبل از آغاز آن باخبر شدند.

در ادامه گزارش مذکور نوشته شده که «برخی تحلیلگران این اقدامات عربستان را به مرگ عبد الله بن عبدالعزیز شاه سابق عربستان و تغییرات مناصب در این کشور و روی کار آمدن افرادی با رویکردهای جدید مربوط می‌دانند  اما تفسیر منطقی‌تر برای افزایش مداخلات عربستان،  اعتقاد راسخ و عمیق ریاض درباره طبیعت مذاکرات هسته‌‌ای غرب با ایران است. آمریکا اصرار دارد که به یک توافق گسترده با ایران برسد؛ توافقی که آنگونه که به نظر می‌رسد به موضوعات منطقه‌ای نیز مربوط می‌شود. ناامیدی کشورهای خلیج (فارس)، عربی و عربستان در موضوع امنیتی و اصرار آمریکا بر کار به شکلی که فقط در راستای منافع خودش باشد وضعیت را به حد فعلی رساند تا آنها به حمایت حقیقی از نیروهای [به ظاهر] اسلامگرا جهت مقابله با «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه و نیز ایران در سوریه روی آورند؛ قدرت‌هایی که قسم خورده‌اند به آمریکا نیز ضربه وارد خواهند کرد و آن را شکست خواهند داد. بیم و ترس آمریکا از دور شدن عربستان و کشورهای خلیج (فارس) اوباما را مجبور کرد در 13 ماه می (2015) کنفرانسی با رهبران خلیجی در کمپ‌دیوید تشکیل دهد که هدف آن قانع کردن مخالفان عربی توافق هسته‌ای با ایران بود.

پژوهشگاه اسرائیلی یاد شده تصریح کرد: عربستان سعودی و کشورهای خلیج (فارس) مانند اسرائیل، ایران را خطرناکترین دشمن خود می‌دانند. طرف‌های خاصی در اسرائیل اکنون اعتقاد دارند که هماهنگی امنیتی و تقویت روابط با عربستان و دیگر کشورها به یک هدف سیاسی مهم تبدیل شده است. علاوه بر این در شرایط کنونی باید این حقیقت را نیز در نظر گرفت که اغلب کشورهای عربی سنی از ایران خوششان نمی‌آید و از این کشور می‌ترسند اما آنها از اسرائیل نیز خوششان نمی‌آید اگرچه کمتر از آن می‌ترسند. این به دلیل همبستگی عربی یا فلسطینی‌هاست لذا کشورهای عربی حاضر نمی شوند حتی روابط دیپلماتیک عادی که با ایران دارند ، با اسرائیل داشته باشند اما تهدیدات فعلی که برخی کشورهای عربی حس کرده‌اند باعث شده آنها تماس‌ها و روابط محرمانه با اسرائیل برقرار کنند اما روابط قوی‌تر و آشکارتر با دولت‌های خلیجی در زمان فعلی قابل قبول نیست.

در پایان این گزارش آمده است : احتمال‌های مسیر منطقه‌ای هر چه که باشد مزایای آن بدون پیشرفت در مسأله فلسطین محقق نخواهد شد .

منبع:فارس نیوز

بازديد : 95 پنجشنبه 11 تیر 1394 زمان : 1:42 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

کنفرانس هرتزلیا که پانزدهمین دور آن به‌تازگی برگزار شد، دو بخش علنی و غیرعلنی داشت که در بخش علنی آن معمولا طرح مسئله می‌شود و در بخش غیرعلنی راهکارهای لازم از میان گزینه‌های مختلف، انتخاب و برای اجرا در اختیار مقامات رژیم اسرائیل قرار می‌گیرد که موضوع «ایران»، از مهم‌ترین محورهای این بخش بود.
خادمین اهل بیت به نقل از گروه گزارش ویژه مشرق - "کنفرانس امنیتی هرتزلیا" به عنوان یکی از مهمترین کنفرانس‌های امنیتی-استراتژیک رژیم صهیونیستی با هدف کمک به این رژیم برای شناختن اهداف امنیتی اطراف و نحوه تعامل با آنها هرسال در سرزمین‌های اشغالی برگزار می‌شود. در این کنفرانس، تعداد زیادی از سران سیاسی و نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی شرکت دارند و علاوه بر صهیونیست‌ها، تعداد قابل توجهی از مقامات مطرح بین‌المللی شامل تعدادی از نخست وزیران و وزیران اروپایی و مسؤولان ارشد برخی مؤسسات و سازمان‌های اقتصادی جهان نیز حاضر می‌شوند.

در بخش ایران کنفرانس هرتزلیا 2015 چه گذشت؟ /// در حال انجام///

زمان: 7 تا 9 ژوئن 2015 
مکان: هرتزلیا، اراضی اشغالی فلسطین

شخصیت‌های مهم حاضر در هرتزلیا 2015

بنیامین نتانیاهو Benjamin Netanyahu (نخست وزیر اسراییل)
بقیه خبر در ادامه مطلب
بازديد : 110 یکشنبه 07 تیر 1394 زمان : 0:12 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود با کیفیت عالی/دانلود با کیفیت متوسط/دانلود با کیفیت کم

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خادمین اهل بیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز (شنبه) در دیدار خانواده‌های شهدای حادثه‌ی هفتم تیر و همچنین جمعی از خانواده‌های دارای چند شهید در استان تهران، کشور و ملت ایران را مدیون شهدا و خانواده‌های شهدا دانستند و با اشاره به پیام امیدبخش، افشاگر و سرشار از ابتهاج معنوی و عزم راسخ شهدا در هر دوره‌ای، تأکید کردند: امروز کشور نیازمند عزم راسخ و شناخت دشمن و آمادگی برای مواجهه با دشمن در عرصه‌ی جنگ نرم اعم از عرصه‌های فرهنگ، سیاست و زندگی اجتماعی است و کسانی که تلاش دارند چهره‌ی هیولایی دشمن خبیث را با بزک‌کردن رسانه‌ای بپوشانند، مخالف مصالح ملت هستند.

رهبر انقلاب اسلامی یکی از برکات انقلاب را بازتولید معارف اساسی اسلامی و تحقق عینی آن در جامعه دانستند و افزودند: یکی از این معارف اساسی، منظومه‌ی معارف مربوط به شهادت است که در جامعه‌ی ما محقق شد به‌گونه‌ای که شهدا با انگیزه و نشاط وارد میدان شدند و تلاش صادقانه‌ی آنان، با پاداش بزرگ الهیِ شهادت همراه شد و بدون هیچ اندوه و بیمی به ملاقات پروردگار خود رفتند و آثار معنوی این شهادت‌ها در جامعه منعکس شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ایجاد احساس عزت در خانواده‌های شهدا و به‌وجود آمدن ابتهاج و نشاط معنوی و عزم راسخ در میان مردم را از جمله برکات شهدا در جامعه برشمردند و با اشاره به حادثه‌ی هفتم تیر سال ۱۳۶۰ گفتند: حادثه‌ی بزرگی همچون هفتم تیر که آیت‌الله بهشتی و جمعی از وزرا و نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی و انقلابی به شهادت رسیدند، به‌طور طبیعی باید منجر به شکست انقلاب اسلامی می‌شد اما به برکت خون این شهدا، درست عکس آنچه که تصور می‌رفت اتفاق افتاد و بعد از این حادثه، ملت متحد شد و انقلاب در مسیر واقعی و صحیح خود قرار گرفت.
بقیه خبر در ادامه مطلب
بازديد : 77 شنبه 06 تیر 1394 زمان : 16:56 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیرا جنگ روانی از سوی برخی رسانه‌های مخالف دولت سوریه مطرح شده که مدعی است بشار اسد رئیس ‌جمهور این کشور تجزیه عراق را در برابر حفظ نظام خود پذیرفته است و در برابر داعش از تدمر و دیگر مناطق اطراف آن عقب نشینی کرده تا دولت کوچک اهل تسنن در محیط حیاتی خود تشکیل شود.

به گزارش خادمین اهل بیت به نقل از گروه بین‌الملل مشرق - همان طور که پیش‌بینی می‌شد نشست پاریس که دولت‌های ائتلافی ضد داعش برگزار کردند، غیر از برخی مسائل حاشیه‌ای و فرار غرب از مسئولیت خود در اعتراف به ایجاد داعش و مسئولیت در زمینه مهار و رهایی از آن و خشکاندن منابع مالی آن هیچ نتیجه قابل توجهی نداشت. 

نظارت بر سیاست‌های غرب در منطقه نشان می‌دهد که داعش وسیله‌ای برای ایجاد هرج‌ و مرج و قتل و کشتار جهت تجزیه منطقه است. در همین راستا  برای اولین بار از زمان اشغال عراق توسط آمریکا و جنگ بر ضد سوریه به صورت علنی و صریح از نقشه های تجزیه سوریه و عراق سخن به میان آمده است.

پایگاه خبری تحلیلی الثبات در مقاله‌ای در مورد طرح‌های کشورهای استکباری در زمینه تجزیه منطقه نوشت: متأسفانه برخی سیاست‌مداران عرب نیز بعلاوه تعدادی از دانشگاهیان آن ها تجزیه را موضوعی قطعی تلقی می‌کنند که غرب مطرح کرده است. آمریکایی‌ها از مدت‌ها پیش به آن اشاره کرده و لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه نیز به دنبال بازاریابی برای آن است. مسلم است که نظر برخی سیاست‌مداران عرب در این زمینه این است که آن چیزی که غرب برای منطقه طراحی کرده، قضا و قدر قطعی منطقه است.‌ به همین علت است که اگر به عمق وجود آنها مراجعه کنیم می‌بینیم که از خداوند می‌خواهند که قضا و قدر قطعی از آن ها برنگردد. 
بقیه خبر در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 62

تبليغات

پایگاه احادیث و روایات معصوم ( ع )

اطلاعات کاربري
  • فراموشي رمز عبور؟
  • آمار سايت
  • افراد آنلاين : 17
  • بازديد امروز : 92
  • گوگل امروز : 0
  • بازديد هفته : 704
  • بازديد ماه : 704
  • بازديد سال : 61,588
  • بازديد کلي : 390,752

  • زبان هاي ديگر براي سايت: :Other language For This Site