سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/اخرالزمان/اخبار منطقه

جنگ نرم رسانه ای
loading...
الهم عج الولیک الفرج(براي تعجيل در فرج مولا صلوات)

کليپ تنها ترين

سايت منتظر پاتوق/اولين شبکه اجتماعي با محوريت ظهور

خادمین اهل بیت

جنگ نرم رسانه ای

آخرين و بروزترین مطالب سایت و انجمن
آخرين مطالب
مطالب بیشتر:jangekhamush1.ir/archive
عنوان تاريخ
دوشنبه 19 اسفند 1398
پنجشنبه 27 اسفند 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
دوشنبه 20 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
دوشنبه 26 مرداد 1394
چهارشنبه 21 مرداد 1394
لوگوي جنبش خادمين اهل بيت(ع): در صورت تمايل داشتن تبادل لينک و لوگو اطلاع دهيد تبادل لينک و لوگو با تمامي سايت هاي مذهبي و مهدوي انجام ميشود.<اللهم عجل لوليک الفرج>

سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/جنگ نرم/اخرالزمان

عنوان پاسخ بازديد توسط
دانلود سخن رانی های استاد پناهیان 0 321 admin1
دانلود سخن رانی های استاد رائفی پور 0 269 admin1
سید خراسانی کیست و چه مدت حکومت می کند؟ 0 269 admin1
کد اسکریپت انتقال یک کاربر به سایت دیگر 0 196 admin
بازديد : 125 شنبه 30 خرداد 1394 زمان : 2:24 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

مستند بی‌بی‌سی با فرقه‌ای نشان دادن اعتراضات شیعیان عربستان که ادعا می‌شود سایه ایران روی آن قرار دارد و منتسب کردن شروع درگیری‌های مسلحانه به شیعیان، اعتبار این جریان در عربستان را به نفع آل‌سعود زیر سوال برده است.

خادمین اهل بیت به نقل از مشرق- چندی پیش فیلم مستندی تحت عنوان «الحراک السری» (تحرک یا قیام مخفیانه) توسط بی‌بی‌سی پخش شد که توسط  «صفاء الاحمد» روزنامه‌نگار عربستانی که برای بی‌بی‌سی مشغول به فعالیت است تهیه شده بود. این مستند ۴۸ دقیقه‌ای که در رابطه با اعتراضات شیعیان شرق عربستان است، چندی پیش توسط بخش فارسی بی‌بی‌سی پخش شد.

این مستند در زمان پخش خود به دلیل واکنش‌های منفی زیاد کاربران عربستانی در شبکه‌های اجتماعی، سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی اخباری نیز از رضایت بعضی شیعیان عربستانی از این مستند به گوش می‌رسید. به طور قطع ساخت مستندی از شیعیان عربستان که خبرنگاران خارجی محدودیت ورود به آنجا را دارند و حکومت آل‌سعود نیز اخبار زیادی از آن منطقه منتشر نمی‌کند، در وهله اول برای مخاطب (به خصوص شیعیان) جذاب به نظر می‎‌رسد و ممکن است که حتی به عوامل بی‌بی‌سی بابت ساخت این مستند متمایز تبریک گویند اما زمانی که به پایان این «قیام مخفیانه» می‌رسیم، متوجه می‌شویم که بی‌بی‌سی رویه سابق خود را در قبال بی‌اعتباری جریان شیعیانی که دنبال مبارزه با ظلم هستند، تغییر نداده است.

«قیام مخفیانه» بی‌بی‌سی برای بی‌اعتباری شیعیان عربستان/// در حال ویرایش
صفاء الاحمد روزنامه‌نگار عربستانی الاصل «بی‌بی‌سی» ادعا می‌کند که این مستند را مخفیانه ساخته است
بقیه خبر+عکس+فیلم در ادامه مطلب
بازديد : 152 جمعه 29 خرداد 1394 زمان : 11:01 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم
هر چه هست، زیر سر اسلام است!


معمولاً زمانی که کارگردان های هالیوودی خبر از ساخت فیلمی با روایتی مجدد از یک داستان تاریخی و یا مذهبی می دهند، معنی و مفهوم روایت مجدد از زبان آن ها را می توان تحریف دوباره هم ترجمه کرد. مانند اکثر فیلم های مذهبی که در نسخه های جدید، اوج تحاریف را می توان مشاهده کرد.
البته این قانونی ثابت و قدیمی در هالیوود است که معنی کلمات بکار رفته در فرهنگ لغات آن ها با معنی عرفی کلمات فاصله ای عجیب داشته و بار معنایی جدیدی را در خود جای دهند.
مثلاً اگر می گویند که قرار است فیلمی را به روزرسانی کنند، معنی آن این است که قرار است به این فیلم صحنه های مستهجن بیشتری افزوده شود و کمی هم رنگ و لعاب جلوه های ویژه آن را افزایش دهند! 
یا اگر می گویند که قرار است داستان فیلمی از زاویه ای جدید روایت شود، باید منتظر بود که جایگاه شخصیت های مثبت و منفی در آن ها تغییر کند. به عنوان نمونه، به فیلم هایی مانند Maleficent وOz the Great and Powerful توجه کنید که در آن ها چگونه شخصیت های منفی به شخصیت های مثبت تغییر ماهیت داده بودند.
حال در نظر بگیرید که هالیوود قصد داشته باشد تا از داستانی کلیشه ای و تکراری، ناگفته هایی را روایت کند! در این صورت، باید منتظر چه فاجعه ای بود؟ تحریف، تقدیس چهره های منفی، یا هر دوی آن ها؟
برای پاسخ به این سوال، کافی است تا یکی از این دست آثار را مورد نقد و بررسی قرار دهیم و ببینیم که منظور اصلی هالیوود از بازگویی ناگفته ها در یک روایت چیست:
در سال 2014، گری شور (Gary Shore) با نیم نگاهی به داستان سری بازی های موفق Castlevania: Lords of Shadow 1 & 2 اقدام به ساخت نسخه ای متفاوت از داستان مشهور دراکولا نمود که در آن به روایت ناگفته هایی از داستان زندگی این موجود خبیث و خون آشام می پرداخت.
شور، بر خلاف فیلم های دراکولایی موجود، در روایت داستانی خود برای اولین بار به سراغ ریشه های تاریخی شکل گیری دراکولا رفت و سعی کرد تا با تمرکز بیشتر بر این برهه زمانی، ناگفته هایی از زندگی دراکولا را روایت کند.

بقیه متن +تصاویر در ادامه مطلب

بازديد : 130 جمعه 29 خرداد 1394 زمان : 10:56 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

کابوس های دوست داشتنی من!

پس از آنکه در مورد مضرات بازی Pou در مقاله "خطر! "پو" در کمین ماست" توضیحاتی ارائه شد، به تازگی چشممان به جمال مدل فیزیکی پو (مدل رباتیک آن) هم روشن شد! در یکی از سایت های خرید آنلاین ایرانی، آگهی تبلیغاتی فروش رباتی به نام فوربی بوم (Furby Boom) وجود دارد که با قیمت بسیار نازلی به معرض فروش گذاشته شده و جداً می توان آن را نسل جدید بازی Pou در دنیای واقعی دانست. اگر Pou یک بازی اعتیاد آور در فضای مجازی محسوب می شد و خیلی از افراد کوچک و بزرگ را سرگرم خود کرده بود، بدون شک این ربات (و ربات هایی از این دست) حس وابستگی بیشتری را در افراد پدید خواهد آورد. در مورد قابلیت های این ربات اینگونه توضیح داده شده که: "این عروسک (ربات دوست داشتنی ترین عروسک) رباتی است که دنیا را به تسخیر خود درآورده است. او را غذا بدهید، با او صحبت کنید، شکمش را قلقلک بدهید، آهنگ برایش بگذارید و تکانش بدهید، او را سر و ته کنید، اما مراقب باشید در انجام این کارها زیاده روی نکنید، چون این حرکات شخصیت فوربی شما را تعیین می کند." توجه کنید که شخصیت این موجود با چه اعمالی شکل می گیرد.

71Oqh8z-n8L

در بین این اعمال، آیا رفتار اخلاقی هم وجود دارد؟ یا به کل اخلاقگرایی در شکل گیری شخصیت (تربیت) این موجود بی تأثیر است؟ شخصیت فوربی شما وابسته به این است که شما چگونه با او رفتار می کنید. وقتی برای اولین بار فوربی را ملاقات می کنید، بیشتر به زبان فربیش (زبان مخصوص فوربی ها!) سخن می گوید. بخاطر داشته باشید که فوربی دارای عقل و شعور است! شما حتی می توانید نرم افزار کمک زبان فربیش را به صورت رایگان دانلود نموده تا ترجمه زبان فربیش را بیاموزید. این مورد انسان را به یاد فیلم ارباب حلقه ها و تب یادگیری زبان الفی (Elf) می اندازد! در حال حاضر، عده زیادی از مردم جهان به زبان الفی ساخت توکین (Tolkien) تکلم می کنند و از تقویم الفی به عنوان تقویم رسمی خود بهره می برند! حال ببینید که برای ایجاد علاقه به یادگیری زبان های عجیب و غریب (که خدا می داند دارای چه محتوایی باشند) از چه زمانی و با چه روش هایی روی فرزندانمان برنامه ریزی می کنند. هر چه بیشتر با فوربی بازی کنید، او بیشتر انگلیسی صحبت خواهد کرد. او به لمس کردن، آهنگ گذاشتن و حتی فوربی های دیگر واکنش نشان می دهد. زمانی که مشغول غذا دادن بهفوربیخود هستید، او به فعالیت های اطرافش عکس العمل نشان می دهد

بقیه متن در ادامه مطلب

بازديد : 130 جمعه 29 خرداد 1394 زمان : 3:56 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

ستندات این گزارش اثبات می‌کند که تلگرام یک هواپیمای کاغذی سفید رنگ در آسمانی آبی نیست بلکه یک اپلیکیشن شناسایی مخفی کار است که می‌خواهد با نفوذ در عمق سخت‌افزار و نرم‌افزار کاربران، اطلاعات آنان را رصد و تخلیه نماید.
خادمین اهل بیت(ع) به نقل از گروه جنگ نرم مشرق- در شرایطی که موج احساس عدم امنیت نسبت به محصولات نرم‌افزاری صهیونیستی در حوزه فضای مجازی که به صراحت و با وقاحت هرچه تمام‌تر به تخلیه اطلاعاتی و جاسوسی از دولت ها و ملت ها مشغول می باشند فراگیر شده بود، به ناگاه برنامه پیام رسانی بر بستر تمامی سیستم عامل ها اعلام موجودیت نمود که شعار خود را امنیت قرار داده بود و اینگونه القا می‌کرد که گویا بر آن شده تا نگرانی های کاربران فعال حوزه شبکه های اجتماعی را برطرف نماید. اما آیا تلگرام، اپلیکیشن پیام رسانی که در میان کشورهای جهان، ایرانیان بیشترین استفاده را از آن دارند، به راستی امن است؟!

از آنجا که برخی از اعضای ناتو علی‌الخصوص کشورهای اروپایی مثل آلمان و انگلیس پدران اصلی ایجاد و تشکیل رژیم نامشروع صهیونیستی محسوب می‌شوند و اسناد متقنی نیز دال بر هبه سرزمین فلسطین با همکاری سعودی‌ها به یهودیان مهاجر توسط انگلیس وجود دارد و و آلمان نیز تا بدین روز کماکان بابت دروغ  هولوکاست به رژیم اشغالگر فلسطین غرامت می پردازد، اما به نظر می آید توافق جامعی جهت خدمت رسانی حداکثری به منافع صهیونیست ها در پس تعهدات دائمی آنان ایجاد شده که بسیار قابل تامل است.

تلگرام

بقیه متن+فیلم و عکس در ادامه مطلب

بازديد : 180 جمعه 29 خرداد 1394 زمان : 3:49 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

استراتژی رسانه‌های جهان موسوم به رسانه‌های جریان اصلی (Main stream) همیشه در جهت نفی مفهوم «مقاومت» حرکت می‌کنند و هر اتفاق و رویدادی که موجب شود روحیه «ایثار» و «مقاومت» در برابر سیاست‌های کشورهای غربی تقویت گردد، با سانسور و سکوت خبری آنها مواجه می‌شود.

خادمین اهل بیت به نقل از گروه جنگ نرم مشرق- روز سه‌شنبه مراسمی از تشییع پیکرهای مطهر شهدا در تهران برگزار شد که باتوجه به استقبال خیل عظیمی از مردم انقلابی در چند سال گذشته بی‌سابقه بود.

اکثر این شهدا غواصانی بودند که در عملیات کربلای 4 که توسط هواپیماهای جاسوسی آمریکا لو رفته بود و به طرز دردناکی به شهادت رسیده بودند. بیشتر رسانه‌های کشورهای غربی که از حامیان اصلی صدام حسین معدوم در هشت سال جنگ تحمیلی علیه مردم ایران بودند، هنوز هم در تلاش برای بایکوت خبری نگه‌داشتن روحیه «مقاومت» و «ایثار» رزمندگان اسلام هستند.

تشییع باشکوه شهدا و بعضی رسانه‌های غربی که سکوت کردند/// در حال ویرایش
بقیه+عکس در ادامه مطلب
بازديد : 137 سه شنبه 26 خرداد 1394 زمان : 0:02 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

تمسخر روزه و یا مورد هجمه قرار دادن آن با شبهات عقیدتی مسأله ای است که رسانه های بسیاری در بین شبکه های ماهواره ای آن را دنبال می کنند اما خطی که بی بی سی دنبال می کند آنچنان که اشاره شد القای سختی و ناتوانی نسبت به روزه تابستان است.

به گزارش خادمین اهل بیت به نقل از سرویس دینی جام نیوز، با توجه به نزدیکی ایام ماه مبارک رمضان، رسانه های برون مرزی هم از زاویه خود به این رویداد می پردازند. پرداختن به مسأله رمضان علی الخصوص در چند سال اخیر با یک شاه بیتی از سمت مخالفان دین و مذهب مردم همراه بوده است و آن هم القای سختی و ناتوانی مردم در روزه ی تابستان است.

 

این مسأله اخیرا در شبکه دولتی بی بی سی هم موضوع یکی از برنامه ها قرار گرفت. برنامه ای که کارشناس دینی آن فردی است با نام یوسفی اشکوری فردی که کما بیش برای مخاطبان آشنا هست فردی که با جرم توهین به مقدسات چند سالی را در زندان سپری کرده و بعد از آن از کشور متواری شده و به کارشناس ثابت شبکه هایی مثل بی بی سی تبدیل شده است.

 

تصویر/ یوسفی اشکوری و دخترش در آلمان
تصویر/ یوسفی اشکوری و دخترش در آلمان

بقیه خبر+فیلم و عکس در ادامه مطلب

بازديد : 80 جمعه 15 خرداد 1394 زمان : 0:00 نظرات (1) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

فیلم‌های هالیوودی در برخورد با زندگی پیامبران، محتوای داستانی خود را از دست‌کاری‌ها و دروغ‌پردازی‌های تاریخی و تحریف‌های آثار ادبی اقتباس می‌کنند. این دست‌کاری‌های تعمدی، حقایق را در مورد زندگی بزرگ‌ترین انسان‌های تاریخ تحت تأثیر قرار داده است.

 هالیوود به عنوان یک نهاد کاملاً سکولار شناخته می‌شود، اما صنعت فیلم‌سازی آمریکا به این درک رسیده است که برای به دست آوردن پول باید به دین متوسل شود. ارتباط غیرقابل‌باور میان دین و صنعت سرگرمی در آمریکا، یکی از بزرگ‌ترین دروغ‌های عصر حاضر است که هالیوود با استفاده (یا در حقیقت سوءاستفاده) از آن، درصدد درآمدزایی برای خود است. فیلم‌های هالیوودی در برخورد با زندگی پیامبران و اولیای الهی عمدتاً محتوای داستانی خود را از دست‌کاری‌ها و دروغ‌پردازی‌های تاریخی، و تحریف‌های آثار ادبی اقتباس می‌کنند. این دست‌کاری‌های تعمدی، حقایق را در مورد زندگی بزرگ‌ترین انسان‌های تاریخ به طور کامل تحت تأثیر قرار داده است.

هالیوود بی‌دین چگونه از دین پول درمی‌آورد
ارتباط میان دین و صنعت سرگرمی آمریکا، از بزرگ‌ترین دروغ‌های عصر حاضر است
بقیه+عکس+فیلم در ادامه مطلب
بازديد : 70 چهارشنبه 13 خرداد 1394 زمان : 11:26 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا و رژیم صهونیستی تحقیقات گسترده‌ای را در خصوص حکومت امام زمان(عج) و علائم ظهور آن حضرت به انجام رساند‌ه‌اند.
 سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا و رژیم صهونیستی تحقیقات گسترده‌ای را در خصوص حکومت امام زمان(عج) و علائم ظهور آنم حضرت به انجام رساند‌ه‌اند.
هم اینک در این سازمان‌های جاسوسی نظیر سیا و موساد، پرونده‌ای برای حضرت مهدی(عج) باز نموده‌اند و تمام خصوصیات و ویژگی‌های حضرت، یاران، علائم ظهور، مکان ظهور و ... را با استفاده از پیشگویی‌های یهود و روایات حضرات چهارده معصوم(ع) و کتب علمای شیعه و سین جمع‌آوری نموده‌اند و تنها تصویر آن حضرت کم می‌باشد. حجم وسیع بررسی و مطالعات به حدی است که تنها در اسرائیل 4 دانشگاه شیعه‌شناسی وجود دارد.
آمادگی اینان تا جایی است که نظامیان آمریکایی با صراحت هدف از اشغال عراق را یافتن حضرت مهدی(عج) اعلام کرده و در بازجوئی‌های به عمل آمده از علما و روحانیون دستگیر شده عراقی از زمان تجاوز آمریکا به این کشور خواستار اعلان جایگاه حضرت و دریافت مژدگانی شده‌اند. آنان با این آگاهی که امام زمان در عربستان و درکنار خانه خدا ظهور می‌کند در اطراف مسجد الحرام و ابراج البیت(1) ، تک تیراندازانی به طور شبانه روزی مستقر کرده‌اند و آماده باش ظهور حضرت هستند تا بلافاصله بعد از رويت ایشان را ترور کنند.
سه نشانه سید خراسانی، سید یمانی و سفیانی از نکات مورد توجه این سازمانها به عنوان علایم حتمی ظهور آخرین منجی در تحقیقات انجام گرفته به شمار می‌رود.
عملیات‌های اخیر آمریکا و عربستان سعودی در سرکوب شیعیان یمن با گمان به اینکه احتمالاً سید یمنی در میان شیعیان انقلابی یمن است سبب کشتارهای اخیر در این کشور شده است.
همکاری نزدیک موساد و سیا و سرویس‌های اطلاعاتی آل سعود در بازداشت برخی از شیعیان و علما در عربستان و بازجویی از آنان برای رسیدن به سرنخی از محل مخفیگاه امام زمان در اطراف مکه و مدینه مؤید همین مطلب می باشد و براساس تحقیقات موساد سید حسن نصر الله که اصالت ایشان به کشور یمن باز می‌گردد همان سید یمانی است و سید علی خامنه‌ای نیز که دوران کودکی خود را در مشهد به سر برده است سید خراسانی است. این دو کسانی هستند که قبل از ظهور امام زمان (عج) با سپاه خود قیام می‌کنند.
(1) ابراج البیت: هتلی است با 601 متر ارتفاع و بلندترین برج عربستان در نزدیکی مسجدالحرام که بزرگترین ساختمان جهان محسوب می‌شود طوری ساخته شده است که خانه خدا در زیر سایه این ساختمان قرار می‌گیرد. سازندگان این هتل شرکت مجموعه بن لادن السعودیه (متعلق به خانواده اسامه بن لادن) می‌باشند. معماری آن توسط شرکت دارالهندسه و طراحی آن توسط نورمن فاستر انگلیسی سازنده بیش از 200 ابلیسک در سراسر دنیا انجام شده است.
مقاله از مريم السادات قوامي پژوهشگر 

تعداد صفحات : 6

تبليغات

پایگاه احادیث و روایات معصوم ( ع )

اطلاعات کاربري
  • فراموشي رمز عبور؟
  • آمار سايت
  • افراد آنلاين : 21
  • بازديد امروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • بازديد هفته : 690
  • بازديد ماه : 690
  • بازديد سال : 61,574
  • بازديد کلي : 390,738

  • زبان هاي ديگر براي سايت: :Other language For This Site