سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/اخرالزمان/اخبار منطقه

نظامی
loading...
الهم عج الولیک الفرج(براي تعجيل در فرج مولا صلوات)

کليپ تنها ترين

سايت منتظر پاتوق/اولين شبکه اجتماعي با محوريت ظهور

آخرين و بروزترین مطالب سایت و انجمن
آخرين مطالب
مطالب بیشتر:jangekhamush1.ir/archive
عنوان تاريخ
دوشنبه 19 اسفند 1398
پنجشنبه 27 اسفند 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
دوشنبه 20 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
دوشنبه 26 مرداد 1394
چهارشنبه 21 مرداد 1394
لوگوي جنبش خادمين اهل بيت(ع): در صورت تمايل داشتن تبادل لينک و لوگو اطلاع دهيد تبادل لينک و لوگو با تمامي سايت هاي مذهبي و مهدوي انجام ميشود.<اللهم عجل لوليک الفرج>

سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/جنگ نرم/اخرالزمان

عنوان پاسخ بازديد توسط
دانلود سخن رانی های استاد پناهیان 0 320 admin1
دانلود سخن رانی های استاد رائفی پور 0 268 admin1
سید خراسانی کیست و چه مدت حکومت می کند؟ 0 269 admin1
کد اسکریپت انتقال یک کاربر به سایت دیگر 0 196 admin
بازديد : 220 جمعه 17 مهر 1394 زمان : 23:37 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

پیکر سردار شهید حسین همدانی در حضور جمعی از فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح با ورود به فرودگاه مهرآباد تهران، به کشور بازگشت.

به گزارش خادمین اهل بیت به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس ، پیکر سردار شهید حسین همدانی وارد فرودگاه مهرآباد تهران، پایگاه قدر سپاه شد.

سرداران و همرزمان شهید همدانی از جمله سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، سردار سرلشکر غلامعلی رشید، سرلشکر مصطفی ایزدی، سردار امیرعلی حاجی زاده، سردار علی فدوی، سردار محمدرضا نقدی، سردار محسن کاظمینی، سردار ربانی، سردار خراطیان، سردار محمد پاکپور، سردار نجات و خانواده سردار شهید همدانی در این مراسم حضور دارند.

سردار همدانی از مستشاران ارشد ایران در سوریه در دفاع از حرم اهل بیت بود که شب گذشته در حومه شهر حلب به شهادت رسید.

به گزارش فارس، قرار است پیکر شهید همدانی روز یکشنبه 19 مهرماه از ساعت 9 صبح از مقابل حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ واقع در میدان سپاه خیابان پادگان ولیعصر (عج) با حضور مقامات کشوری و لشکری و اقشار مختلف شما مردم مومن انقلابی و قدرشناس تشییع شود.

پیکر سردار شهید حسین همدانی پس از تشییع در تهران به همدان منتقل و در روز دوشنبه مورخ 20 مهرماه در این شهر تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

منبع:فارس 

بازديد : 230 جمعه 17 مهر 1394 زمان : 23:33 نظرات (0) چاپ این صفحه
(بسم الله الرحمن الرحیم)

 

گروه‌های فلسطینی در بیانیه‌ای با اعلام روز خشم در فردا (شنبه) آغاز انتفاضه سوم برای آزادی مسجدالاقصی و تمامی خاک فلسطین را اعلام کردند.

 

 

گروههای فلسطینی تحت نام «فرماندهی انتفاضه سوم»، با اعلام روز خشم در روز فردا (شنبه) در کل فلسطین، گردا‌ن‌های مسلح را به حضور در خیابان‌ها و همچنین افزایش عملیات‌های حمله به صهیونیست‌ها با چاقو دعوت کرد.

به نوشته پایگاه خبری العهد، در بیانیه گروه‌های فلسطینی آمده است: انتفاضه سوم با هدف آزادی مسجدالاقصی و تمام خاک فلسطین آغاز شده است.

همچنین این بیانیه، همه مردم فلسطین را به آمادگی جهت حمله به تمام مراکز دشمن صهیونیستی دعوت کرده است.

از صبح امروز (جمعه) درگیری‌های گسترده‌ای بین فلسطینیان و مأموران صهیونیستی در کرانه باختری و باریکه غزه به وقوع پیوسته است که تا کنون 6 نفر شهید و دهها تن دیگر زخمی شده‌اند.

دور تازه درگیری‌ها پس از یورش‌ها و هتک حرمت‌های متعدد مسجدالاقصی از سوی صهیونیست‌های تندرو با حمایت مأموران اسرائیلی آغاز شده است

 

 

 

 

بازديد : 422 دوشنبه 26 مرداد 1394 زمان : 12:51 نظرات (1) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم


یکم. ۱۹۷۹میلادی یکی از پیچ‌های مهم تاریخی است. همان سالی که جیمی کارتر، رئیس‌جمهور ایالات متحده با عصبانیت از رئیس وقت سازمان سیا پرسید: «یعنی شما با این همه آدمی که در دنیا دارید، با این همه تجهیزات فوق پیشرفته، با این همه بودجه‌ای که صرف می‌کنید، نتوانستید انقلاب مردم ایران را پیش‌بینی کنید؟» و او در پاسخ گفت: «آنچه در ایران روی داده است یک بی‌تعریف است، کامپیوترهای ما آن را نمی‌فهمند.»

«پیچ تاریخی» دوره‌هایی از تاریخ است که در آن تحولاتی رخ می‌دهد که مسیر تاریخ را «تغییر» می‌دهد. مشکل اما در آن است تا زمانی‌که این دوره‌ها به سرانجام نرسند، نمی‌توان تحلیل دقیقی از آن‌چه در حال وقوع است داشت. شاید مردمان عصر انقلاب نبوی، یا مردم عصر رنسانس هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند که در چه مقطع مهمی از تاریخ زندگی می‌کنند، اما دهه‌ها و قرن‌ها بعد، اهمیت آن دوره‌ی تاریخی مشخص شد.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/27908/C/13930723_0127908.jpg
 
دوم. جهان دستخوش تغییرات بزرگی شده و در آستانه‌ی تحولات گسترده‌ای است. نظریات سیاسی- اجتماعی مرسوم پس از فروپاشی بلوک شرق (شوروی)، اکنون دیگر رنگ باخته‌اند. نه نظریه‌ی «پایان تاریخ» فرانسیس فوکویاما استعداد پاسخ ‌به پرسش‌های تحولات جدید جهان را دارد، و نه «برخورد تمدن‌های» ساموئل هانتیگتون. «ریچارد هاس»، رئیس شورای روابط خارجی آمریکا این دوره را دوره‌ی «بی‌نظمی» جهان دانسته و معتقد است: «من فکر می‌کنم شاهد پایان یک عصر از تاریخ جهان و پیدایش عصر دیگری هستیم. از برچیده شدن دیوار برلین، که به جنگ سرد ۴۰ ساله پایان داد، ۲۵ سال گذشته است... حالا آن دوره هم سپری شده است و دوره‌ای شروع می‌شود که بی‌نظم‌تر و ناآرام‌تر است.»

بقیه در ادامه مطلب
بازديد : 108 شنبه 20 تیر 1394 زمان : 17:21 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با گذشت 2 ماه از سیطره گروه تروریستی تکفیری داعش بر شهر تاریخی تدمر، با آغاز عملیات بازپس گیری این شهر توسط ارتش سوریه نگاهها به منطقه حاشیه شرقی استان حمص دوخته شده است. در این عملیات، مواضع، استحکامات نیروهای داعش در مزرعه القادری، الرجمه، الهیال و البیارات واقع به تصرف نیروهای حزب الله در آمد.

خادیمن اهل بیت به نقل از گروه بین الملل مشرق- برای مخاطبان گزارش‌های تحولات سوریه، از تازه‌ترین تحولات میدانی جبهه «القلمون و حمص» گزارش‌هایی رسیده است که مطالعه آن را به علاقه‌مندان "تحولات در صحنه" سوریه توصیه می‌کنیم؛ با ما همراه باشید.

با گذشت 2 ماه از سیطره گروه تروریستی تکفیری داعش بر شهر تاریخی تدمر، با آغاز عملیات بازپس گیری این شهر توسط ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن نگاهها به منطقه حاشیه شرقی استان حمص دوخته شده است.
عملیات وسیع ارتش سوریه برای بازپس گیری تدمر/نبردهای شدید در محور غربی شهر/150 کشته و مجروح داعش در نبردهای شدید تدمر
در ساعات ابتدایی صبح روز گذشته، نیروهای ارتش و دفاع وطنی سوریه با پشتیبانی رزمندگان حزب الله حملات گسترده ای را از 3 محور، از مبدا منطقه جزل و ایستگاههای نفت و گاز جزل به سمت مواضع تروریستهای داعش در محور غربی تدمر سازماندهی و اجرا کردند که با پیشروی های منطقه ای به عمق 11 و عرض 18 کیلومتر همراه بوده و هم اکنون واحدهای نظامی سوری خود را به مسافت کمتر از 3 کیلومتری شهر تدمر حضور دارند.
بقیه خبر در ادامه مطلب
بازديد : 99 شنبه 06 تیر 1394 زمان : 16:59 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

۴۰۰ سرباز که تحت نظارت ائتلاف کشورهای عربی برای تجاوز به یمن آموزش دیده‌اند وارد عدن شدند.

به گزارش خادمین اهل بیت به نقل از فارس گروهی 400 نفر از سربازان ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان برای حمله به یمن وارد خاک یمن شدند.

روزنامه عربستانی «الریاض»، مدعی شد که این نیروها یمنی هستند و تحت نظر ائتلاف برای مبارزه با ارتش و کمیته‌های مردمی جنبش انصار الله به خاک یمن اعزام شده‌اند.

این منبع تأکید کرد که این نیروها با تجهیزات کامل نظامی از جمله خودروهای زرهی و تانک به این منطقه اعزام شده‌اند و به زودی گروه دیگری از سربازان به این منطقه اعزام می‌شوند.

منبع:فارس نیوز

بازديد : 77 شنبه 06 تیر 1394 زمان : 16:56 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیرا جنگ روانی از سوی برخی رسانه‌های مخالف دولت سوریه مطرح شده که مدعی است بشار اسد رئیس ‌جمهور این کشور تجزیه عراق را در برابر حفظ نظام خود پذیرفته است و در برابر داعش از تدمر و دیگر مناطق اطراف آن عقب نشینی کرده تا دولت کوچک اهل تسنن در محیط حیاتی خود تشکیل شود.

به گزارش خادمین اهل بیت به نقل از گروه بین‌الملل مشرق - همان طور که پیش‌بینی می‌شد نشست پاریس که دولت‌های ائتلافی ضد داعش برگزار کردند، غیر از برخی مسائل حاشیه‌ای و فرار غرب از مسئولیت خود در اعتراف به ایجاد داعش و مسئولیت در زمینه مهار و رهایی از آن و خشکاندن منابع مالی آن هیچ نتیجه قابل توجهی نداشت. 

نظارت بر سیاست‌های غرب در منطقه نشان می‌دهد که داعش وسیله‌ای برای ایجاد هرج‌ و مرج و قتل و کشتار جهت تجزیه منطقه است. در همین راستا  برای اولین بار از زمان اشغال عراق توسط آمریکا و جنگ بر ضد سوریه به صورت علنی و صریح از نقشه های تجزیه سوریه و عراق سخن به میان آمده است.

پایگاه خبری تحلیلی الثبات در مقاله‌ای در مورد طرح‌های کشورهای استکباری در زمینه تجزیه منطقه نوشت: متأسفانه برخی سیاست‌مداران عرب نیز بعلاوه تعدادی از دانشگاهیان آن ها تجزیه را موضوعی قطعی تلقی می‌کنند که غرب مطرح کرده است. آمریکایی‌ها از مدت‌ها پیش به آن اشاره کرده و لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه نیز به دنبال بازاریابی برای آن است. مسلم است که نظر برخی سیاست‌مداران عرب در این زمینه این است که آن چیزی که غرب برای منطقه طراحی کرده، قضا و قدر قطعی منطقه است.‌ به همین علت است که اگر به عمق وجود آنها مراجعه کنیم می‌بینیم که از خداوند می‌خواهند که قضا و قدر قطعی از آن ها برنگردد. 
بقیه خبر در ادامه مطلب
بازديد : 71 شنبه 06 تیر 1394 زمان : 13:45 نظرات (1) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

نود وچهارمین روز حملات عربستان به یمن در حالی آغاز شد که سعودی‌ها در ماه مبارک رمضان همچنان به بمباران مناطق مسکونی و کشتار مردم بی‌گناه یمن ادامه می‌دهند.

اخبار امروز، روز 94ــُم را در زیر دنبال کنید

*

مولفه‌های جدید قدرت و اقتدار در یمن پس از اجلاس ژنو
 

* انفجاری مهیب «عمران» در شمال یمن را لرزاند

منابع رسانه‌ای از انفجاری مهیب در منطقه «الضبر» در شمال استان «عمران» از استانهای شمالی یمن خبر دادند.

گفته می‌شود که دلیل این انفجار، یک بمب جاسازی شده در این منطقه بود. تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره هدف از این انفجار یا شمار قربانیان احتمالی آن در دست نیست.


*عربی 21: «أبوظبی» مسئول پرونده «عدن» در یمن است

یک مقام یمنی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «عربی 21» اعلام کرد که امارات اکنون مسئولیت کلیه پرونده‌های «عدن» در یمن را برعهده گرفته است و عملیات نظامی علیه انصارالله در این استان را از طریق یک ناو جنگی که در خلیج عدن پهلو گرفته، هدایت می‌کند.


امارات فهرستی از اسامی اعضای خانواده «علی عبدالله صالح» برای محاکمه تهیه می‌کند

دولت امارات، به درخواست دولت «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن که در ریاض به سر می‌برد، فهرستی از اسامی آن دسته از اعضای خانواده «علی عبدالله صالح» رئیس‌جمهور سابق یمن که در این کشور زندگی می‌کنند، فراهم کرده است.

شمار اعضای خانواده صالح در امارات به 80 نفر می‌رسد که در میان آنها نام 4 پسر رئیس‌جمهور مخلوع یمن پس از انقلاب 2011 به چشم می‌خورد که عبارتند از: ﺃﺣﻤﺪ، ﻋﻤﺎﺭ، ﻃﺎﺭﻕ و ﺗﻮﻓﻴﻖ

این در حالی است که قرار است «أبوظبی» مسئله بلوکه کردن دارایی‌ها صالح و خانواده‌اش را به درخواست هادی و سازمان ملل پیگیری و اجرایی کند.

این در حالی است که امارات پیش از این از دستگیری «احمد» پسر صالح خودداری کرده بود.



حمله صبحگاهی جنگنده‌های ائتلاف سعودی به «عدن»

جنگنده‌های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی، صبح امروز شهر عدن را بمباران کردند.

این حملات بر مناطق «الصولبان»، «العریش» و «دار سعد» متمرکز بود.

منبع:فارس

بازديد : 90 جمعه 05 تیر 1394 زمان : 15:56 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

 بر اثر حمله تروریستی به نمازگزاران در مسجد امام صادق(ع) واقع در منطقه «الصوابر» کویت، ۱۰ تن شهید و ۳۰ نفر دیگر زخمی شدند.

خادمین اهل بیت به نقل از تسنیم:

بر اثر وقوع انفجار تروریستی در مسجد امام صادق علیه السلام واقع در منطقه الصوابر در کویت، 10 نفر شهید و 30 تن دیگر زخمی شدند.

به علت شدت این انفجار انتظار می رود که هر لحظه

بر شمار قربانیان این حمله تروریستی افزایش یابد.

این حمله توسط یک عامل انتحاری و در بین نمازگزاران در حین مراسم نماز جمعه صورت گرفته است. گزارش شده که نمازگزاران در حال ادای رکعت آخر نماز بودند که این حمله تروریستی به وقوع پیوست.

رسانه‌های کویت گزارش دادند که امیر کویت و وزیر کشور، بلافاصله بعد از وقوع انفجار در محل حادثه حاضر شدند.

در پی این حمله تروریستی، تمام بیمارستان‌های کویت حالت آماده باش اعلام کردند و بانک خون کویت با اعلام حالت اضطراری از مردم این کشور خواست تا برای اهدای خون به این مرکز مراجعه کنند.

بقیه خبر+تصاویر در ادامه مطلب

شمار قربانیان حمله تروریستی به مسجد شیعیان کویت به ۱۰ شهید و ۳۰ زخمی رسید + تصاویر

تعداد صفحات : 46

تبليغات

پایگاه احادیث و روایات معصوم ( ع )

اطلاعات کاربري
  • فراموشي رمز عبور؟
  • آمار سايت
  • افراد آنلاين : 18
  • بازديد امروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • بازديد هفته : 640
  • بازديد ماه : 640
  • بازديد سال : 61,524
  • بازديد کلي : 390,688

  • زبان هاي ديگر براي سايت: :Other language For This Site