سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/اخرالزمان/اخبار منطقه

جنگ نرم امریکا بر ایران
loading...
الهم عج الولیک الفرج(براي تعجيل در فرج مولا صلوات)

کليپ تنها ترين

سايت منتظر پاتوق/اولين شبکه اجتماعي با محوريت ظهور

خادمین اهل بیت

جنگ نرم امریکا بر علیه ایران

آخرين و بروزترین مطالب سایت و انجمن
آخرين مطالب
مطالب بیشتر:jangekhamush1.ir/archive
عنوان تاريخ
دوشنبه 19 اسفند 1398
پنجشنبه 27 اسفند 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
دوشنبه 20 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
دوشنبه 26 مرداد 1394
چهارشنبه 21 مرداد 1394
لوگوي جنبش خادمين اهل بيت(ع): در صورت تمايل داشتن تبادل لينک و لوگو اطلاع دهيد تبادل لينک و لوگو با تمامي سايت هاي مذهبي و مهدوي انجام ميشود.<اللهم عجل لوليک الفرج>

سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/جنگ نرم/اخرالزمان

عنوان پاسخ بازديد توسط
دانلود سخن رانی های استاد پناهیان 0 320 admin1
دانلود سخن رانی های استاد رائفی پور 0 268 admin1
سید خراسانی کیست و چه مدت حکومت می کند؟ 0 269 admin1
کد اسکریپت انتقال یک کاربر به سایت دیگر 0 196 admin
بازديد : 227 یکشنبه 28 تیر 1394 زمان : 21:42 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

این سند بیان‌کننده تکنیک‌ها و روش‌های مورد استفاده برای افراد و واحدهای ارتش آمریکا در سه سطح استراتژیک، عملیاتی و تاکتیکی است تا موفقیت عملیات آنها تضمین شود.

به گزارش خادمین اهل بیت به نقل از سرویس فرهنگی جام نیوز، مرکز فرماندهی نیروی زمینی ارتش آمریکا به تازگي (آپريل 2015) ابلاغيه‌اي را با عنوان «درك فرهنگي و موقعيتي» منتشركرده است. در اين ابلاغيه، نتايج پژوهش‌هاي فرهنگي و به خصوص مطالعات ارتباط بين فرهنگي كه در ساير كشورها انجام پذيرفته است،‌ به نيروهاي نظامي و ارتشي آموزش داده مي‌شود تا توانايي آن‌ها را در ارتباط با مردم مناطق دیگر و به ويژه فرهنگ‌هاي شرقي و عربي، افزايش دهد. هدف اين آموزش‌ها همان گونه كه در متن ابلاغيه به آن اشاره شده است، جلوگيري از شورش‌ها توسط اهالي آن مناطق عنوان شده است.

در تعريف ناتو، دكترين نظامي عبارت است از اصولي اساسی که نیروهای نظامی با استفاده از آن‌ها اعمال خود را در جهت اهداف خود هدایت می‌کنند. با در نظر گرفتن اين تعريف، اين ابلاغيه نشان مي دهد كه دكترين نظامي آمريكا، چگونه از قدرت نرم و فرهنگ به منظور رسيدن به اهداف خود استفاده مي كند.


در ابتداي اين سند آمده است كه سندATP 3-24.3) يا همان درك فرهنگی و موقعیتی، بیان‌کننده تکنیک‌ها و روش‌های مورد استفاده در جنگ برای افراد و واحدهای نیروی زمینی ارتش آمریکا در سه سطح استراتژیک، عملیاتی و تاکتیکی است. در ادامه عنوان شده است كه تکنیک ها و روش های تجویز شده در این سند، در هنگام رو به رو شدن با افراد و مراکز بومی منطقه به كار گرفته شده و براي ماموریت های نظامي و عملیاتی نقش حمايتي دارد. به عبارت ديگر مي توان گفت انجام ماموريت هاي نظامي و عملياتي بدون استفاده از اين تكنيك ها ناقص به نظر مي رسد و به كارگيري اين تاکتیک هاي فرهنگي است كه مي تواند موفقيت آميز بودن عمليات ها را تضمين كند؛ چرا كه به دنبال هر عمليات نظامي، امكان شورش و طغيان از درون منطقه آن وجود دارد و به منظور مقابله با آن، فهم دقيق فرهنگ منطقه و استفاده از اين تكنيك ها ضروري به نظر مي رسد. در حقيقت این سند بر مبنای دکترینی تحت عنوان «شورش، طغیانگری و مقابله با آن» که در (FM 3-24) آمده است طراحی شده است.

 

مخاطبان اصلی این سند تمامی اعضا در رسته‌های نظامی در نظر گرفته شده است و رعایت آن براي تمامی نیروهای ارتش ملی آمریکا ضروري است.

بقیه خبر در ادامه مطلب

 
بازديد : 189 شنبه 30 خرداد 1394 زمان : 14:25 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

مدتیست که در برخی فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها، انیمیشن‌هایی مربوط به شخصیت‌هایی مثل «باربی» فروخته می‌شود که دارای دوبله فارسی و حتی پروانه نمایش! هستند.

به گزارش خادمین اهل بیت به نقل از سرویس فرهنگی جام نیوز، مدتی است که در برخی فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها، انیمیشن‌هایی مربوط به شخصیت‌هایی مثل «باربی» فروخته می‌شود که دارای دوبله فارسی و حتی پروانه نمایش! هستند.
 

در این انمیشین‌ها که مروّج لایف‌استایل ضداسلامی و ضدایرانی هستند؛ برهنگی، رقص، رابطه با جنس مخالف، عشق و ... گاهی بعنوان موضوع اصلی کارتون و گاهی بعنوان استایل جنبی قهرمان داستان نشان داده می‌شود.
 

جالب آنکه حتی برخی تصاویر کارتونی چاپ شده روی بسته‌های توزیع این انیمیشن‌ها نیز مضمون برهنگی دارد و در رسانه قابل انتشار نیست.
 

تصاویری که در ادامه می‌بینید مربوط به همین انیمیشن‌ها و بسته‌های حاوی DVD آنهاست که در فروشگاه‌ها به قیمت 4 هزار تومان عرضه می‌شود!
 

 

بقیه خبر+عکس در ادامه مطلب

بازديد : 125 شنبه 30 خرداد 1394 زمان : 2:24 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

مستند بی‌بی‌سی با فرقه‌ای نشان دادن اعتراضات شیعیان عربستان که ادعا می‌شود سایه ایران روی آن قرار دارد و منتسب کردن شروع درگیری‌های مسلحانه به شیعیان، اعتبار این جریان در عربستان را به نفع آل‌سعود زیر سوال برده است.

خادمین اهل بیت به نقل از مشرق- چندی پیش فیلم مستندی تحت عنوان «الحراک السری» (تحرک یا قیام مخفیانه) توسط بی‌بی‌سی پخش شد که توسط  «صفاء الاحمد» روزنامه‌نگار عربستانی که برای بی‌بی‌سی مشغول به فعالیت است تهیه شده بود. این مستند ۴۸ دقیقه‌ای که در رابطه با اعتراضات شیعیان شرق عربستان است، چندی پیش توسط بخش فارسی بی‌بی‌سی پخش شد.

این مستند در زمان پخش خود به دلیل واکنش‌های منفی زیاد کاربران عربستانی در شبکه‌های اجتماعی، سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی اخباری نیز از رضایت بعضی شیعیان عربستانی از این مستند به گوش می‌رسید. به طور قطع ساخت مستندی از شیعیان عربستان که خبرنگاران خارجی محدودیت ورود به آنجا را دارند و حکومت آل‌سعود نیز اخبار زیادی از آن منطقه منتشر نمی‌کند، در وهله اول برای مخاطب (به خصوص شیعیان) جذاب به نظر می‎‌رسد و ممکن است که حتی به عوامل بی‌بی‌سی بابت ساخت این مستند متمایز تبریک گویند اما زمانی که به پایان این «قیام مخفیانه» می‌رسیم، متوجه می‌شویم که بی‌بی‌سی رویه سابق خود را در قبال بی‌اعتباری جریان شیعیانی که دنبال مبارزه با ظلم هستند، تغییر نداده است.

«قیام مخفیانه» بی‌بی‌سی برای بی‌اعتباری شیعیان عربستان/// در حال ویرایش
صفاء الاحمد روزنامه‌نگار عربستانی الاصل «بی‌بی‌سی» ادعا می‌کند که این مستند را مخفیانه ساخته است
بقیه خبر+عکس+فیلم در ادامه مطلب
بازديد : 130 جمعه 29 خرداد 1394 زمان : 3:56 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

ستندات این گزارش اثبات می‌کند که تلگرام یک هواپیمای کاغذی سفید رنگ در آسمانی آبی نیست بلکه یک اپلیکیشن شناسایی مخفی کار است که می‌خواهد با نفوذ در عمق سخت‌افزار و نرم‌افزار کاربران، اطلاعات آنان را رصد و تخلیه نماید.
خادمین اهل بیت(ع) به نقل از گروه جنگ نرم مشرق- در شرایطی که موج احساس عدم امنیت نسبت به محصولات نرم‌افزاری صهیونیستی در حوزه فضای مجازی که به صراحت و با وقاحت هرچه تمام‌تر به تخلیه اطلاعاتی و جاسوسی از دولت ها و ملت ها مشغول می باشند فراگیر شده بود، به ناگاه برنامه پیام رسانی بر بستر تمامی سیستم عامل ها اعلام موجودیت نمود که شعار خود را امنیت قرار داده بود و اینگونه القا می‌کرد که گویا بر آن شده تا نگرانی های کاربران فعال حوزه شبکه های اجتماعی را برطرف نماید. اما آیا تلگرام، اپلیکیشن پیام رسانی که در میان کشورهای جهان، ایرانیان بیشترین استفاده را از آن دارند، به راستی امن است؟!

از آنجا که برخی از اعضای ناتو علی‌الخصوص کشورهای اروپایی مثل آلمان و انگلیس پدران اصلی ایجاد و تشکیل رژیم نامشروع صهیونیستی محسوب می‌شوند و اسناد متقنی نیز دال بر هبه سرزمین فلسطین با همکاری سعودی‌ها به یهودیان مهاجر توسط انگلیس وجود دارد و و آلمان نیز تا بدین روز کماکان بابت دروغ  هولوکاست به رژیم اشغالگر فلسطین غرامت می پردازد، اما به نظر می آید توافق جامعی جهت خدمت رسانی حداکثری به منافع صهیونیست ها در پس تعهدات دائمی آنان ایجاد شده که بسیار قابل تامل است.

تلگرام

بقیه متن+فیلم و عکس در ادامه مطلب

بازديد : 180 جمعه 29 خرداد 1394 زمان : 3:49 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

استراتژی رسانه‌های جهان موسوم به رسانه‌های جریان اصلی (Main stream) همیشه در جهت نفی مفهوم «مقاومت» حرکت می‌کنند و هر اتفاق و رویدادی که موجب شود روحیه «ایثار» و «مقاومت» در برابر سیاست‌های کشورهای غربی تقویت گردد، با سانسور و سکوت خبری آنها مواجه می‌شود.

خادمین اهل بیت به نقل از گروه جنگ نرم مشرق- روز سه‌شنبه مراسمی از تشییع پیکرهای مطهر شهدا در تهران برگزار شد که باتوجه به استقبال خیل عظیمی از مردم انقلابی در چند سال گذشته بی‌سابقه بود.

اکثر این شهدا غواصانی بودند که در عملیات کربلای 4 که توسط هواپیماهای جاسوسی آمریکا لو رفته بود و به طرز دردناکی به شهادت رسیده بودند. بیشتر رسانه‌های کشورهای غربی که از حامیان اصلی صدام حسین معدوم در هشت سال جنگ تحمیلی علیه مردم ایران بودند، هنوز هم در تلاش برای بایکوت خبری نگه‌داشتن روحیه «مقاومت» و «ایثار» رزمندگان اسلام هستند.

تشییع باشکوه شهدا و بعضی رسانه‌های غربی که سکوت کردند/// در حال ویرایش
بقیه+عکس در ادامه مطلب
بازديد : 80 جمعه 15 خرداد 1394 زمان : 0:00 نظرات (1) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

فیلم‌های هالیوودی در برخورد با زندگی پیامبران، محتوای داستانی خود را از دست‌کاری‌ها و دروغ‌پردازی‌های تاریخی و تحریف‌های آثار ادبی اقتباس می‌کنند. این دست‌کاری‌های تعمدی، حقایق را در مورد زندگی بزرگ‌ترین انسان‌های تاریخ تحت تأثیر قرار داده است.

 هالیوود به عنوان یک نهاد کاملاً سکولار شناخته می‌شود، اما صنعت فیلم‌سازی آمریکا به این درک رسیده است که برای به دست آوردن پول باید به دین متوسل شود. ارتباط غیرقابل‌باور میان دین و صنعت سرگرمی در آمریکا، یکی از بزرگ‌ترین دروغ‌های عصر حاضر است که هالیوود با استفاده (یا در حقیقت سوءاستفاده) از آن، درصدد درآمدزایی برای خود است. فیلم‌های هالیوودی در برخورد با زندگی پیامبران و اولیای الهی عمدتاً محتوای داستانی خود را از دست‌کاری‌ها و دروغ‌پردازی‌های تاریخی، و تحریف‌های آثار ادبی اقتباس می‌کنند. این دست‌کاری‌های تعمدی، حقایق را در مورد زندگی بزرگ‌ترین انسان‌های تاریخ به طور کامل تحت تأثیر قرار داده است.

هالیوود بی‌دین چگونه از دین پول درمی‌آورد
ارتباط میان دین و صنعت سرگرمی آمریکا، از بزرگ‌ترین دروغ‌های عصر حاضر است
بقیه+عکس+فیلم در ادامه مطلب
بازديد : 73 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 زمان : 15:52 نظرات (0) چاپ این صفحه

(بسم الله الرحمن الرحیم)

به نظر شما چگونه یک نویسنده و تولید کننده بازی های رایانه ای می تواند از طریق پرطرفدارترین بازی تیراندازی جهان (Call of Duty) درمورد چگونگی جنگ های آینده به واشنگتن مشاوره دهد؟
برای یافتن پاسخ کافی است تا با متن زیر همراه باشید:

 

شش ماه پس از آن که دیو آنتونی (Dave Anthony) شغل خود را به عنوان نویسنده و تهیه کننده سری بازی های Call of Duty ترک نمود، تماس غیر منتظره از واشنگتن دی سی دریافت کرد.
فرد تماس گیرنده، مقام سابق پنتاگون، استیو گراندمن (Steve Grundman)، بود که از قضا در سال 1990 در وزارت دفاع ایالات متحده هم خدمت کرده بود. گراندمن از آنتونی دعوت کرد تا برای مشاوره به اندیشکده شورای آتلانتیک برود.

بقیه در ادامه مطلب

بازديد : 421 جمعه 11 اردیبهشت 1394 زمان : 10:46 نظرات (0) چاپ این صفحه

به نام خدا

جنگ نرم غرب در خلق بحران‌های اعتقادی، فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی به منظور تضعیف مشروعیت و مقبولیت جمهوری اسلامی ایران، هویدا گشته است.

دانلود این مقاله:

جهت دانلود کلیک کنید

فرمت:WORD/DOCX

تضاد منافع دولت ایالات متحده آمریکا و نظام جمهوری اسلامی ایران باعث شد دولت آمریکا از آغاز با جمهوری اسلامی ایران مخالفت کند. برخی از سیاست‌مداران غربی بر این باور بودند که انقلاب اسلامی ایران به کشورهای چپ از جمله اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی گرایش دارد و این انقلاب بر مبنای اندیشه‌های کمونیستی شکل گرفته است.

ایران به لحاظ وسعت سرزمین، کمیت جمعیت، کیفیت نیروی انسانی، امکانات نظامی، منابع طبیعی، موقعیت جغرافیایی در منطقه خاورمیانه و هارتلند نظام بین‌الملل، قدرتی کم‌نظیر است که از دید کارشناسان سیاسی کشورهای غربی نمی‌توان با یورش نظامی و جنگ سخت آن را سرنگون کرد. (ماه‌پیشانیان، ۱۳۸۹: ۳۴)

استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها در جنگ نرم بر فعالیت‌ها با صبغه اجتماعی و فرهنگی به منظور جلب و تسخیر قلب‌ها، مغزها، عواطف و احساسات مخاطبان در جامعه هدف، بدون خونریزی متمرکز است. در جنگ نرم که هزینه آن از نظر مادی و عینی و تخریب فیزیکی کمتر است، وقوع تخاصم و پذیرش دشمن در کوتاه‌مدت، راحت‌تر صورت می‌پذیرد؛ اما هزینه‌ها، ویرانی‌ها، معضلات و پیامدهای فرهنگی، روانی، اخلاقی، اجتماعی، سیاسی،

بقیه در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

تبليغات

پایگاه احادیث و روایات معصوم ( ع )

اطلاعات کاربري
  • فراموشي رمز عبور؟
  • آمار سايت
  • افراد آنلاين : 17
  • بازديد امروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • بازديد هفته : 645
  • بازديد ماه : 645
  • بازديد سال : 61,529
  • بازديد کلي : 390,693

  • زبان هاي ديگر براي سايت: :Other language For This Site