سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/اخرالزمان/اخبار منطقه

آخرین وضعیت میدانی سامرا و حرم امامین عسکریین (علیهماالسلام)
loading...
الهم عج الولیک الفرج(براي تعجيل در فرج مولا صلوات)

کليپ تنها ترين

سايت منتظر پاتوق/اولين شبکه اجتماعي با محوريت ظهور

خادمین اهل بیت

به نام خدا صبح امروز نیروهای بسیج مردمی با کمک نیروهای ارتش عراق، چند عملیات موفق در شهر سامرا و اطراف سامرا انجام دادند اما برخی مناطق هنوز به طور کامل ایمن نشده است. نیروهای بسیج مردمی عراق مو

آخرين و بروزترین مطالب سایت و انجمن
آخرين مطالب
مطالب بیشتر:jangekhamush1.ir/archive
عنوان تاريخ
دوشنبه 19 اسفند 1398
پنجشنبه 27 اسفند 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
دوشنبه 20 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
دوشنبه 26 مرداد 1394
چهارشنبه 21 مرداد 1394
لوگوي جنبش خادمين اهل بيت(ع): در صورت تمايل داشتن تبادل لينک و لوگو اطلاع دهيد تبادل لينک و لوگو با تمامي سايت هاي مذهبي و مهدوي انجام ميشود.<اللهم عجل لوليک الفرج>

سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/جنگ نرم/اخرالزمان

عنوان پاسخ بازديد توسط
دانلود سخن رانی های استاد پناهیان 0 322 admin1
دانلود سخن رانی های استاد رائفی پور 0 270 admin1
سید خراسانی کیست و چه مدت حکومت می کند؟ 0 270 admin1
کد اسکریپت انتقال یک کاربر به سایت دیگر 0 198 admin
بازديد : 88 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 زمان : 20:56 نظرات (1) چاپ این صفحه

به نام خدا

صبح امروز نیروهای بسیج مردمی با کمک نیروهای ارتش عراق، چند عملیات موفق در شهر سامرا و اطراف سامرا انجام دادند اما برخی مناطق هنوز به طور کامل ایمن نشده است.

نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به الحشد الشعبی به کمک نیروهای ارتش عراق صبح امروز موفق به پاکسازی مناطق “الاسحاقی” واقع در منطقه “الحاوی” و منطقه “البوصفه” و “بنات الحسین” و “ام طلایب” و روستاهای “الرکه” و روستای “المعتصم” شدند.
همچنین رزمندگان عراقی توانستند مسیر بغداد سامراء را بطور کامل پاکسازی کنند. درگیری بصورت پراکنده بین نیروهای ارتش عراق و نیروهای مردمی با نیروهای تروریستی داعش در منطقه ام طلایب واقع در جنوب شهر سامراء گزارش شده است، که طبق اطلاعات به دست آمده از نیروهای عراقی، فردا منطقه ام طلایب بطور کامل پاکسازی خواهد شد.

مناطق نا امن:
مسیر بین شهرهای سامراء و تکریت از مسیرهای آلوده به نیروهای تروریستی داعش است. نیروهای بسیج مردمی و نیروهای ارتش عراق چندین بار در این مسیر عملیات پاکسازی انجام داده‌اند اما حین عملیات جنگنده‌های آمریکایی-غربی نیروهای عراقی را مورد هدف قرار دادند.
منطقه بیابانی به نام الجزیره در اطراف شهر سامراء که داری جمعیت بسیار اندک است،عملیات پاکسازی منطقه بیابانی واقع در جنوب شهر سامراء توسط نیروهای حشد الشعبی بدلیل وجود هزاران بمب و مین بکار گذاشته شده در منطقه به کندی و تا حدودی متوقف شده است.
سال گذشته با ورود نیروهای داعش به عراق، توانستند تا ۴۰۰ متری حرم دو امام عسکری علیهماالسلام نزدیک شوند اما رزمندگان مقاومت با بوجود تعداد اندک از حرم عسکرین (علیهماالسلام) دفاع کردند و در طول یکسال گذشته موفق به پاکسازی تمامی مناطق اطراف حرم شدند.

تاکنون تعداد زیادی از رزمندگان عراقی در دفاع از حرم به شهادت رسیده‌اند. امنیت و آرامش به وجود آمده در سامراء نتیجه جانفشانی و مقاومت هزاران نفر از رزمندگان عراقی است که در طول یک ساله گذشته از هیچ اقدامی در دفاع از حرم دو امام عسکری (علیهماالسلام) دریغ نکردند.

نیروهای بسیج مردمی عراق در شهر مقدس سامرا

منبع

مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب
اين نظر توسط دبیرستانی کنکوری فرا در تاريخ 1394/02/02 و 22:25 دقيقه ارسال شده است

دوست من سلام
وب عالی دارید خدا قوت خسته نباشید.
شما هم در این امر خداپسنده شریک باشید
سایت دبیرستانی کنکوری فرا با آدرس www.fera.ir جهت ارائه خدمات رایگان به دانش آموزان و دانشجویان این مرز و بوم دایر گردیده و همواره تلاش کرده ایم بهترین ها را تقدیم نماییم حال شما دوست گرامی با لینک کردن ما در وب خود در این امر خیر سهیم باشید.
همچنین ما به صورت ماهانه لیست وبلاگ هایی رو که ما رو لینک می کنند به هزاران کاربرمون ارسال می کنیم تا بازدید شما افزایش یابد
با سپاس فرآوان


کد امنیتی رفرش
تبليغات

پایگاه احادیث و روایات معصوم ( ع )

اطلاعات کاربري
  • فراموشي رمز عبور؟
  • آمار سايت
  • افراد آنلاين : 121
  • بازديد امروز : 1,195
  • گوگل امروز : 0
  • بازديد هفته : 2,350
  • بازديد ماه : 2,350
  • بازديد سال : 63,234
  • بازديد کلي : 392,398

  • زبان هاي ديگر براي سايت: :Other language For This Site