سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/اخرالزمان/اخبار منطقه

حضور مقتدرانه نیروهای مردمی در عملیات آزادسازی بزرگترین استان عراق + تصاویر
loading...
الهم عج الولیک الفرج(براي تعجيل در فرج مولا صلوات)

کليپ تنها ترين

سايت منتظر پاتوق/اولين شبکه اجتماعي با محوريت ظهور

خادمین اهل بیت

به نام خدا باوجود مخالفت شدید هواداران رژیم آل سعود صورت گرفت؛ به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ تنها چند روز پس از پاکسازی شهر تکریت مرکز استان صلاح‌الدین «حیدر العبادی» ن

آخرين و بروزترین مطالب سایت و انجمن
آخرين مطالب
مطالب بیشتر:jangekhamush1.ir/archive
عنوان تاريخ
دوشنبه 19 اسفند 1398
پنجشنبه 27 اسفند 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
دوشنبه 20 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
دوشنبه 26 مرداد 1394
چهارشنبه 21 مرداد 1394
لوگوي جنبش خادمين اهل بيت(ع): در صورت تمايل داشتن تبادل لينک و لوگو اطلاع دهيد تبادل لينک و لوگو با تمامي سايت هاي مذهبي و مهدوي انجام ميشود.<اللهم عجل لوليک الفرج>

سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/جنگ نرم/اخرالزمان

عنوان پاسخ بازديد توسط
دانلود سخن رانی های استاد پناهیان 0 321 admin1
دانلود سخن رانی های استاد رائفی پور 0 268 admin1
سید خراسانی کیست و چه مدت حکومت می کند؟ 0 269 admin1
کد اسکریپت انتقال یک کاربر به سایت دیگر 0 196 admin
بازديد : 63 دوشنبه 24 فروردین 1394 زمان : 16:21 نظرات (0) چاپ این صفحه

به نام خدا

باوجود مخالفت شدید هواداران رژیم آل سعود صورت گرفت؛

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ تنها چند روز پس از پاکسازی شهر تکریت مرکز استان صلاح‌الدین «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق آغاز عملیاتی گسترده برای پاکسازی استان الانبار، بزرگ‌ترین استان این کشور را صادر کرد.

نخست‌وزیر عراق در دیدار با جمعی از شیوخ عشائر و شخصیت‌های الانبار با بیان اینکه بغداد برای آزادی الانبار و مردم آن، مصمم است خواستار پایداری مردم این استان در مقابل داعش شد و تایید کرد که این پایداری آسان نیست و به فداکاری، تلاش و قربانی شدن نیاز دارد.

در این عملیات تمامی نیروهای نظامی عراقی اعم از ارتش، نیروهای پشمرگه و عشایری، برخی یگان‌ها از نیروهای داوطلب مردمی، پلیس محلی و فدرال، نیروهای واکنش سریع و سازمان مبارزه با تروریسم با پشتیبانی هوایی جنگنده‌های ائتلاف و نیروی هوایی عراق، شرکت دارند.

العبادی روز شنبه دستور داد تا مقادیر فراوانی سلاح و تجهیزات هر چه سریع‌تر وارد الانبار شود و میان یگان‌های امنیتی و جنگجویان توزیع شود.

وی در ادامه بر اهمیت جنگ روانی در نبرد الانبار تاکید کرد و گفت: دو سوم این جنگ روانی و یک سوم آن، نظامی است. برخی شایعات و اخبار کذب به طور هدفمند مورد استفاده قرار می‌گیرد و به نتایجی منفی منجر می‌شود. این در حالی است که داعش در هم شکسته است و ما قطعا پیروز می‌دانیم و سراسر سرزمینمان را از لوث وجود تکفیری‌ها پاک می‌کنیم.

نیروهای عراقی روز گذشته توانستند منطقه البوفراج را در شمال شهر الرمادی از عوامل داعش پاکسازی کنند. بر این اساس، با ورود تجهیزات نظامی شامل ۳ تیپ زرهی ارتش و دستگاه مبارزه با تروریسم به استان الانبار، عملیات نظامی بیرون راندن داعش از این شهر آغاز و همزمان با آن بمباران هوایی شدید مواضع داعش در داخل منطقه البوفراج توسط نیروی هوایی صورت گرفت.

تروریست‌های داعش با سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین و خمپاره به پالایشگاه نفت بیجی استان صلاح الدین حمله کردند که ارتش حمله آن‌ها را دفع کرد و شمار زیادی از عناصر این گروه کشته شدند.

یک منبع آگاه وزارت دفاع عراق نیز اعلام کرد که نیروهای امنیتی دانشجویان دختر دانشگاه الانبار را از محاصره داعش خارج کردند و ۳۶۰ دانشجوی دختر که میان تبادل آتش نیروهای ارتش و تروریست‌های داعش گیر افتاده بودند را نجات دادند.

«شیخ نعیم الکعود» رئیس قبیله البونمر استان الانبار عراق با استقبال از حضور تمامی مردم عراق همچنین از مشارکت نیروهای مردمی «الحشد الشعبی» در آزادسازی استان الانبار گفت: حضور نیروهای داوطلب مردمی در درگیری‌های الانبار موجب تسریع در روند آزادسازی این استان از دست تروریست‌های داعش می‌شود.

وی افزود: نیروهای داوطلب مردمی، پس از آزادسازی مناطق مختلف از دست داعش، بسیار خبره و ورزیده شده‌اند.

رئیس قبیله البونمر تاکید کرد: سخن کسانی که مخالف حضور نیروهای مردمی در الانبار هستند، صرفا نظر شخصی خودشان است و اگر مخالفان حضور نیروهای مردمی می‌توانند خودشان به تنهایی الانبار را آزاد کنند.

تروریست‌های داعش چندین ماه پیش با حمله به افراد قبیله البونمر، صد‌ها تن از آن‌ها کشته و به خاک و خون کشیدند.

تأکید رئیس قبیله البونمر بر حضور نیروهای مردمی در آزادسازی الانبار، در حالی است که برخی قبائل همسو با عربستان سعودی و بعضاً مرتبط با تکفیری‌های داعش، به شدت با حضور نیروهای داوطلب مردمی در آزادسازی استان الانبار از دست تروریست‌ها مخالف هستند.

منبع

مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
تبليغات

پایگاه احادیث و روایات معصوم ( ع )

اطلاعات کاربري
  • فراموشي رمز عبور؟
  • آمار سايت
  • افراد آنلاين : 17
  • بازديد امروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • بازديد هفته : 658
  • بازديد ماه : 658
  • بازديد سال : 61,542
  • بازديد کلي : 390,706

  • زبان هاي ديگر براي سايت: :Other language For This Site