سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/اخرالزمان/اخبار منطقه

برنامه‌ریزی سازمان سیا برای جامعه مداحان
loading...
الهم عج الولیک الفرج(براي تعجيل در فرج مولا صلوات)

کليپ تنها ترين

سايت منتظر پاتوق/اولين شبکه اجتماعي با محوريت ظهور

خادمین اهل بیت

بسم الله الرحمن الرحیم حاج صادق آهنگران‌ با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان سیا برای ورود به جامعه مداحان گفت: ورود شعرهای محاوره‌ای همراه با سبک‌های غربی ازجمله آسیب‌هاست که دشم

آخرين و بروزترین مطالب سایت و انجمن
آخرين مطالب
مطالب بیشتر:jangekhamush1.ir/archive
عنوان تاريخ
دوشنبه 19 اسفند 1398
پنجشنبه 27 اسفند 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
دوشنبه 20 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
دوشنبه 26 مرداد 1394
چهارشنبه 21 مرداد 1394
لوگوي جنبش خادمين اهل بيت(ع): در صورت تمايل داشتن تبادل لينک و لوگو اطلاع دهيد تبادل لينک و لوگو با تمامي سايت هاي مذهبي و مهدوي انجام ميشود.<اللهم عجل لوليک الفرج>

سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/جنگ نرم/اخرالزمان

عنوان پاسخ بازديد توسط
دانلود سخن رانی های استاد پناهیان 0 322 admin1
دانلود سخن رانی های استاد رائفی پور 0 270 admin1
سید خراسانی کیست و چه مدت حکومت می کند؟ 0 270 admin1
کد اسکریپت انتقال یک کاربر به سایت دیگر 0 198 admin
بازديد : 118 پنجشنبه 28 خرداد 1394 زمان : 19:56 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

حاج صادق آهنگران‌ با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان سیا برای ورود به جامعه مداحان گفت: ورود شعرهای محاوره‌ای همراه با سبک‌های غربی ازجمله آسیب‌هاست که دشمن با برنامه‌ریزی روی جوانان مداح اهداف خود را اجرایی می‌کند.

به گزارش خادمین اهل بیت به نقل از سرویس فرهنگی جام نیوز، روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان، صادق آهنگران در گردهمایی مداحان اهل بیت (ع) و مسئولین هیئات مذهبی زاهدان گفت: به برکت وجود شهداء به ویژه شهید مزاری، توفیق حضور در جمع مداحان و ذاکران امام حسین را یافتم.

 

آهنگران با اشاره به نکات مهمی که دشمن آن را برنامه‌ریزی می‌کند، افزود: ‌اگر ‌قبل ‌از دفاع مقدس و الان را مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که مداحی اثراتی داشته که تحولاتی در اجتماع ایجاد می‌کند و دشمن را وادار به برنامه‌ریزی کرده است.

 

این مداح اهل بیت(ع) با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان سیا برای ورود به جامعه مداحان افزود: بحث ورود گروه‌های انحرافی به هیئات مذهبی قابل اهمیت و بررسی است، ورود شعرهای محاوره‌ای همراه با سبک‌های غربی ازجمله آسیب‌هاست که دشمن با برنامه‌ریزی روی جوانان مداح اهداف خود را اجرایی می‌کند.

 

آهنگران اظهار داشت: کار مداحی حساس است اگر ما جلوی علماء و رحانیون خط انقلاب زانو نزنیم قطعآ راه ما به بیراهه می‌رود ما باید تابع روحانیت باشیم و به خطوط قرمزکه مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند توجه داشته باشیم، یکی از تجربیات بنده این است که کسانی که ادعا دارند و از مسیر روحانیت خارج می‌شوند قطعا دچار انحراف شده‌اند.

 

وی افزود: با وجود سبک‌های اصیل در کشور چه اتفاقی افتاده ‌که مداحان ما به سمت و سوی سبک‌های غربی و غیرمتعارف می‌روند، قطعا پشت این تمایلات دست‌های پنهان است، کسانی که در بحث مداحی صرفا تابع مسائل مادی باشند دچار ضربه می‌شوند، در اشعار باید در خصوص اتفاقات جهانی اشاره شود مانند بحث یمن باید مداح از جناح‌بازی فاصله بگیرد.

 

وی اظهار داشت: هم‌اکنون که دشمن هجوم فرهنگی به ما آورده است یکی از راه‌های مبارزه با آن برگزاری مجالس و روضه‌های خانگی است.

 

مشرق

مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
تبليغات

پایگاه احادیث و روایات معصوم ( ع )

اطلاعات کاربري
  • فراموشي رمز عبور؟
  • آمار سايت
  • افراد آنلاين : 54
  • بازديد امروز : 317
  • گوگل امروز : 0
  • بازديد هفته : 1,472
  • بازديد ماه : 1,472
  • بازديد سال : 62,356
  • بازديد کلي : 391,520

  • زبان هاي ديگر براي سايت: :Other language For This Site