سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/اخرالزمان/اخبار منطقه

تظاهرات گسترده مردم یمن در هشتادویکمین روز تجاوز رژیم سعودی + تصاویر
loading...
الهم عج الولیک الفرج(براي تعجيل در فرج مولا صلوات)

کليپ تنها ترين

سايت منتظر پاتوق/اولين شبکه اجتماعي با محوريت ظهور

خادمین اهل بیت

بسم الله الرحمن الرحیم خلاصه دهها هزار نفر از مردم یمن در صنعاء ضمن تأکید بر پایداری ملت و محکوم کردن محاصره زمینی، هوایی و دریایی یمن از جهانیان خواستند به سکوت خود در برابر جنایات آل سعود در یمن پ

آخرين و بروزترین مطالب سایت و انجمن
آخرين مطالب
مطالب بیشتر:jangekhamush1.ir/archive
عنوان تاريخ
دوشنبه 19 اسفند 1398
پنجشنبه 27 اسفند 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
دوشنبه 20 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
دوشنبه 26 مرداد 1394
چهارشنبه 21 مرداد 1394
لوگوي جنبش خادمين اهل بيت(ع): در صورت تمايل داشتن تبادل لينک و لوگو اطلاع دهيد تبادل لينک و لوگو با تمامي سايت هاي مذهبي و مهدوي انجام ميشود.<اللهم عجل لوليک الفرج>

سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/جنگ نرم/اخرالزمان

عنوان پاسخ بازديد توسط
دانلود سخن رانی های استاد پناهیان 0 322 admin1
دانلود سخن رانی های استاد رائفی پور 0 270 admin1
سید خراسانی کیست و چه مدت حکومت می کند؟ 0 270 admin1
کد اسکریپت انتقال یک کاربر به سایت دیگر 0 198 admin
بازديد : 102 دوشنبه 25 خرداد 1394 زمان : 14:18 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

خلاصه

دهها هزار نفر از مردم یمن در صنعاء ضمن تأکید بر پایداری ملت و محکوم کردن محاصره زمینی، هوایی و دریایی یمن از جهانیان خواستند به سکوت خود در برابر جنایات آل سعود در یمن پایان دهند.

به گزارش خادمین اهل بیت به نقل از ابنا هزاران نفر از مردم انقلابی یمن روز گذشته و در هشتاد و یکمین روز تجاوزات رژیم سعودی به این کشور، به خیابان‌های صنعاء آمدند و خواستار رفع محاصره کشورشان شدند.

این تظاهرات با شعار «محاصره یمن غیر قانونی است» در حالی برگزار شد که حملات جنگنده‌های ائتلاف عربی به سرکردگی رژیم سعودی کماکان به مناطق مختلف یمن ادامه دارد.

کمیته تدارک وابسته به «جبهه ملی مقابله با تجاوز» از یمنی‌ها خواسته بود که در این تظاهرات شرکت کنند.

گروههای مختلف مردم از جمله نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در این تظاهرات مشارکت داشتند.

«محمد المقالح» عضو کمیته عالی انقلاب یمن در این تظاهرات، نظامیان عربستان را بزدل توصیف کرد و گفت تا کنون هیچ نظامی سعودی دیده نشده است که در برابر حملات ارتش یمن مقاومت کند بلکه نظامیان آل سعود با شلیک نخستین گلوله پا به فرار می‌گذارند.

وی تاکید کرد محاصره یمن غیرقانونی و برخلاف همه مقررات بین المللی است و با این حال تجاوزگران بدانند که مردم یمن در برابر تهدید و محاصره سر خم نمی‌کنند و پیروزی در انتظار آنان است.

تظاهرکنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سخنان محمد المقالح را تایید کردند.

معترضان یمنی با سر دادن شعارهایی ضمن محکومیت مجدد تجاوزات عربستان سعودی، ممانعت عربستان در رسیدن کمک‌های انسان‌دوستانه به دست مردم یمن را محکوم کردند.

بیانیه پایانی راهپیمایی دهها هزار نفری در صنعاء ضمن تأکید بر پایداری ملت و محکوم کردن محاصره زمینی، هوایی و دریایی یمن از جهانیان خواست به سکوت خود در برابر جنایات آل سعود در یمن پایان دهند.

یکی از افسران ارتش یمن پیش از خواندن قطعنامه پایانی این راهپیمایی گفت: تجاوز سعودی آمریکایی و هم پیمانان آن به هشتاد و یکمین روز خود وارد شده است. آنها هر روز بر جنایات وحشیانه و خونین خود می‌افزایند و ملت یمن را به شدت از هوا و زمین و دریا به محاصره درآورده اند اما با همه اینها نتوانسته‌اند ذره‌ای در پایداری ملت یمن خلل ایجاد کنند.

روزی خواهد رسید که جهانیان در برابر پایداری این ملت سر تعظیم فرود خواهند آمد. در تجاوز به یمن همه عرفهای بین المللی درهم شکسته شده است و برخلاف همه آئین‌ها و سنت‌های جنگ و بر خلاف همه ادیان و منشورهای انسانی و بین المللی عمل می‌شود.

همه غیرنظامیان و زیرساخت‌ها و بازارها و جاده‌ها و اماکن عبادی و حتی وسایل حمل و نقل با انواع سلاح‌ها هدف قرار گرفته است. برخی از این سلاح‌ها در سطح بین المللی ممنوع اعلام شده است. در مقابل این تجاوز نیز اراده ملتی شکست ناپذیر و استواری کشوری تسلیم ناپذیر و عزت جامعه‌ای قرار گرفته است که برای غیر از خداوند سر تعظیم فرود نمی آورد. هشتاد روز است که همه شهرهای یمن بمباران و گلوله باران و موشکباران می‌شود و آتش مرگ را در همه جا شعله ور کرده اند. هیچ شهر ، روستا‌، منطقه و محله ای نیست که از این تجاوز وحشیانه در امان باشد. همزمان محاصره جنایتکارانه ادامه دارد و این محاصره نیز قوت مردم و دارو و شیر خشک کودکان را هدف قرار داده اما موفق نشده است به هیچ یک از اهدافش برسد و نتوانسته است هیچ اراده ای را به اراده آهنین ملت یمن تحمیل کند.

جامعه بین المللی سکوت کرده است و جهانیان با متجاوزان همدستی کرده اند اما اعتماد به خدا و اعتماد به نفس و اعتماد به حق و عدالت باعث شده است یمنی‌ها فقط از خداوند انتظار یاری و پیروزی داشته باشند و به لطف خداوند و همت خودشان چشم دوخته اند و چشم به کمک کسی جز خداوند ندوخته‌اند. جهانیان با آزمایش بزرگ اخلاقی روبرو هستند. جهانیان چشمان خود را به روی دهها قتل عام وحشیانه سعودی‌ها چشم دوخته اند و چشمان خود را به روی ریخته شدن خون مردم بی‌گناه و کودکان بسته اند.

این افسر ارتش یمن افزود: یمنی‌ها در این تجمع گسترده می‌گویند با تجاوز و محاصره علیه ملت و با کشتار مردم توسط سعودی‌ها آمریکایی و صهیونیست‌ها مخالفند. یمنی‌ها با دست نشانده‌ها و فرستادگان خائن مخالفند. راهپیمایان با «عبد ربه منصور هادی» و اربابش یعنی «ملک سلمان» و با طرح سازش که تلاش می‌شود به یمنی‌ها تحمیل شود مخالفند. یمنی‌ها با تکه تکه کردن یمن و پراکنده کردن آن مخالفند. یمنی‌ها با مشروعیت دادن به خیانت مخالفند. آل سعود و مزدورانش مشروعیت ندارند. مشروعیت برای مردم و جانفشانی ها و انتظارات قانونی آنهاست.

وی گفت‌: اهمیت راهپیمایی شما در آن است که نشانگر وحدت یمنی‌هاست و نشان می‌دهد همه یمنی‌ها از همه طیف‌ها متحد هستند.

جبهه ملی که برای مقابله با تجاوز تشکیل شده است نشانگر وحدت یمنی‌هاست. این راهپیمایی همزمان با پیروزی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی برگزار شده است. ارتش و کمیته‌های مردمی در مرزها و در عمق خاک عربستان بر متجاوزان پیروز شده‌اند.

این افسر سپس بندهای قطعنامه راهپیمایی را قرائت کرد.

۱- مخالفت با محاصره دریایی هوایی و زمینی ملت یمن. یمنی‌ها امکان ندارد مرگ را در محاصره بپذیرند و ترجیح می‌دهند در عرصه های نبرد کشته شوند تا محاصره را بشکنند و با تجاوز مقابله کنند.

۲- ملت یمن از موضع آن دسته از سازمان‌های بین المللی که با مسلح کردن نظام سعودی و فروش سلاح به سعودی ها مخالفند قدردانی می‌کند . یمنی‌ها تأکید می کنند سپری در برابر این کشور هستند و از ثبات و امنیت آن دفاع می‌کنند و همه چیز خود را برای دفاع به طبق اخلاص گذاشته‌اند.

۳- راهپیمایان تأکید می‌کنند حمله به شهرهای تاریخی و تمدن و فرهنگ جهانی یمن نشان از کینه توزی عمیق سعودی‌ها در سیاست‌های شاهزادگان متجاوز و نیز نشانگر ورشکستگی آنان در تحقق اهداف اعلام شده علیه ملت یمن است.

۴- راهپیمایان از ملت‌های عربی و مسلمانان می‌خواهند دست از سکوت در برابر قتل‌عام‌هایی که سعودی‌ها در یمن مرتکب می‌شوند بردارند و صدایشان را بلند کنند و بخواهند محاصره از ملت یمن برداشته و تجاوز متوقف شود.

 

 

 

 

 

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
تبليغات

پایگاه احادیث و روایات معصوم ( ع )

اطلاعات کاربري
  • فراموشي رمز عبور؟
  • آمار سايت
  • افراد آنلاين : 130
  • بازديد امروز : 942
  • گوگل امروز : 0
  • بازديد هفته : 2,097
  • بازديد ماه : 2,097
  • بازديد سال : 62,981
  • بازديد کلي : 392,145

  • زبان هاي ديگر براي سايت: :Other language For This Site