سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/اخرالزمان/اخبار منطقه

وداع باشکوه دو روستای شهید پرور لبنان با سه شهید دفاع مقدس + تصاویر
loading...
الهم عج الولیک الفرج(براي تعجيل در فرج مولا صلوات)

کليپ تنها ترين

سايت منتظر پاتوق/اولين شبکه اجتماعي با محوريت ظهور

خادمین اهل بیت

بسم الله الرحمن الرحیم پیکر مطهر سه تن از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان روز گذشته در دو روستای «مجدل زون» و « البازورية» واقع در شهر صور تشییع شد. ‫ به گزارش خبرگزاری اهل&zw

آخرين و بروزترین مطالب سایت و انجمن
آخرين مطالب
مطالب بیشتر:jangekhamush1.ir/archive
عنوان تاريخ
دوشنبه 19 اسفند 1398
پنجشنبه 27 اسفند 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
جمعه 30 بهمن 1394
دوشنبه 20 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
جمعه 17 مهر 1394
دوشنبه 26 مرداد 1394
چهارشنبه 21 مرداد 1394
لوگوي جنبش خادمين اهل بيت(ع): در صورت تمايل داشتن تبادل لينک و لوگو اطلاع دهيد تبادل لينک و لوگو با تمامي سايت هاي مذهبي و مهدوي انجام ميشود.<اللهم عجل لوليک الفرج>

سايت خادمين اهل بيت/مهدويت/دشمن شناسي/جنگ نرم/اخرالزمان

عنوان پاسخ بازديد توسط
دانلود سخن رانی های استاد پناهیان 0 322 admin1
دانلود سخن رانی های استاد رائفی پور 0 270 admin1
سید خراسانی کیست و چه مدت حکومت می کند؟ 0 270 admin1
کد اسکریپت انتقال یک کاربر به سایت دیگر 0 198 admin
بازديد : 70 جمعه 15 خرداد 1394 زمان : 16:34 نظرات (0) چاپ این صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم

پیکر مطهر سه تن از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان روز گذشته در دو روستای «مجدل زون» و « البازورية» واقع در شهر صور تشییع شد.

‫ به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ همزمان با سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان پیکر مطهر سه شهید دفاع مقدس را در دو منطقه لبنان تشییع کردند.

شهید مجاهد «حاج حسين محسن سلمان» با نام جهادی «ابو علی نور»، شهيد مجاهد «احمد رضا سلمان» با نام جهادی «هادی» و شهید مجاهد «محمد احمد سرور» با نام جهادی «علی مرتضى» سه رزمنده‌ای بودند که پیکر مطهر آنان روز گذشته بر روی دستان مردم «مجدل زون» و « البازورية» تشییع شد.

مجدل زون یکی از روستاهای شهر صور در جنوب لبنان روز گذشته شاهد برگزاری مراسم باشکوه وداع با دو تن از رزمندگان حزب‌الله بود.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان حاج حسين محسن سلمان و احمد رضا سلمان از مقابل منزلشان آغاز شد و هزاران نفر از اهالی مجدل زون و مناطق اطراف پیکر در صفوفی منظم و یکپارچه این دو شهید والامقام را در تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله تا گلزار شهدا تشییع کردند.

 

در این مراسم نیز مانند همیشه گروه پیشاهنگان حضرت مهدی(عج) با تصاویری از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، رهبران شهید حزب‌الله و مقاومت اسلامی حضور داشتند.

همچنین «سید نواف الموسوی» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان، مسئولین شهری و منطقه‌ای جنوب لبنان، سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله و مقاومت اسلامی، شخصیت‌های دینی، سیاسی و اجتماعی و طرفداران مقاومت اسلامی در مراسم وداع با این دو شهید شرکت داشتند.

تشییع‌کنندگان در این مراسم با شعارهای «هيهات منا الذلة»، «لبیک یا حسین (ع) و «لن تسبی زینب (ع) مرتین» (زینب(س) دوباره به اسارت نخواهد رفت) پیکر شهید هاشم احمد السید امین را تا روضة الزهراء تشییع کردند.

پیکر شهیدان حاج حسين محسن سلمان و احمد رضا سلمان بر روی دوش تشییع کنندگان و با شعارهای زینبی و حسینی خیابان‌های مجدل زون را پیمود و به گلزار شهدا رسید.

پس از ادای مراسم تکریم و قسم خوردن همرزمان شهید و اقامه نماز به امامت یکی از علمای منطقه مجدل زون پیکر شهید حاج حسين محسن سلمان و احمد رضا سلمان در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

البازورية یکی روستاهای شهر صور در جنوب لبنان نیز روز گذشته صحنه برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری یکی دیگر از دلاورمردان حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان بود.

حزب‌الله اعلام کرد که پیکر شهید مجاهد «محمد احمد سرور» با نام جهادی «علی مرتضی » که در حین انجام دفاع مقدس به شهادت رسید در البازورية تشییع شده است.

اهالی البازورية در حالی که پرچم حزب‌الله و امل، تصاویری از رهبران حزب‌الله را در دست داشتند با شعار «لبیک یا زینب(س)» و «لبیک یا حسین(ع)» پیکر شهید محمد احمد سرور را تشییع کردند.

در این مراسم «عبدالمجید صالح» نماینده پارلمان لبنان،«سید نواف الموسوی» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان، شخصیت‌های دینی، سیاسی و اجتماعی و نمایندگان حزب‌الله و جنبش امل و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

پیکر شهید محمد احمد سرور طی مراسمی پس از ادای مراسم تکریم و قسم خوردن همرزمانش و اقامه نماز به امامت یکی از ائمه جماعات بابلیه در جوار سایر شهدای حزب‌الله آرام گرفت.

در ادامه تصاویر تشییع پیکر سه رزمنده مجاهد حزب الله را مشاهده می‌کنید:

تشییع پیکر شهیدان «حاج حسين محسن سلمان» با نام جهادی «ابو علی نور» و «احمد رضا سلمان» با نام جهادی «هادی» در مجدل زون :

 

تشییع پیکر شهید مجاهد «محمد احمد سرور» با نام جهادی «علی مرتضى» در البازوریة :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
تبليغات

پایگاه احادیث و روایات معصوم ( ع )

اطلاعات کاربري
  • فراموشي رمز عبور؟
  • آمار سايت
  • افراد آنلاين : 46
  • بازديد امروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • بازديد هفته : 1,596
  • بازديد ماه : 1,596
  • بازديد سال : 62,480
  • بازديد کلي : 391,644

  • زبان هاي ديگر براي سايت: :Other language For This Site